.

понедељак, 6. јун 2011.

Oglasi zene za sex


"Hoćete li se koncentrirati na to?" Nicky me kritizirao igri kao i ona me uhvatili još jednom gleda u nju malo, simetričan stražnjicu.
Ja bih prije rekla da je to bila jedna stvar nosio zbijeno-dolikuje, svjetlo ljetno haljina, ali kada se to i zagrlila ju bum otkriva obris očito vrlo kratak gaćice koje je, "samo previše."
"Gle, žao mi je, ali slatka, seksi stražnjicu ili dosadni izvješća i slatka, seksi stražnjicu pobjeđuje svaki put," Ja nasmiješio natrag. Nicky je odbio prihvatiti da joj je guzica "nije velika", unatoč ranijim mi joj reći da je 'lud', ako je ona stvarno misli da je i, kao što sam sada bih ponovio, to je zapravo "sladak" i, doista, 'vrlo sexi zene oglasi . "
"Prestani", nasmijala ", a ja još uvijek ne vjerujem ti."
"Gle, mislim da znate ... ili barem ja se nadam da znate ... mislim da si velik, ti ​​si stvarno slatka, velika ličnost ... unatoč svim našim tvrdeći .... fantastične tijela, itd, itd. i ako sam bio jednom, mlađi i izgledao kao Brad Pitt, ali ja ...," vučena off, pronaći način na koji je bio gleda ravno u mene pravi turn-on.
"... I tako", nastavio sam, "Ja sam vam govorim istinu cvatnje ... ja bih se sexi zene bore da kažu što je vaš najbolji značajka, jer je tako cvjetanje mnogi od njih, ali u guzicu je pravo gore ima ! "
Nicky zastao, namršti lijepo, i rekao "dobro, hvala vam, kao i pohvale ići, to je pravo gore ima ... previše!" I nasmijao se.
"Ja jednostavno ne sviđa ideja da imate kompleks o nečemu što je zapravo pravi prodaja-point!"
"Prodaja-točka?!", Rekla lažan gleda užasnut i onda me pokušala zaudarati.
"Znaš što mislim", odgovorio sam, dodging unatrag i smijali.
"Pa, Ive 'je dobio priznati da sam uvijek zaboravim da si malo olde .... zreliji", rekla namršti, vidi me dižeš moje obrve, "jer" ona brzo nastavio: "ti zasigurno ne izgleda ... ili to djelo ", ovaj put ona ducked unatrag od moje razigrane ukrasti", a ja sam uvijek imao nešto za nešto više zreli, atraktivan, sportski čovjeka pa ako niste bili u braku ... "
"Vi ne 'ne' oženjeni muškarci onda?" Ja namršti, na moj namjerno entender.
"Ne .. dobro, nikada nije učinio", rekao je naizgled značajne stanke napravio moj već tvrd penis kreten u uzbuđenja.
Kao što smo se zagledao jedni na druge zazvonio telefon u malo  sexi zene jebacina razbiti trenutak, ali samo Nicky i dalje gledati na mene dok se ne zaustavi. Nakon još nekoliko trenutaka je na kraju rekao: "Ja bi trebao staviti da se preko na govorne pošte kao što ne želimo biti prekinuta ionako." Ona je tada okrenuo krug i činilo se kao da su ona leant prema naprijed podignite slušalicu i pritisnite relevantnim tipke ona namjerno bih zaglavi joj dupe gore veće nego što je potrebno da bude. Također čini se da je uzimajući joj malo duže nego što bi trebao imati potrebna i kada je konačno zaokruži na mene, bio sam samo otvoreno gleda u nju stražnjicu. "U redu?" Upitala je.
"Više od OK" sam uzdahnuo, smiješeći se i dalje nastavlja samo buljiti u nju malim, okruglim dupe guzovi jasno naglašeno kroz lagan haljinu materijala.
"Pa, možete li," rekla napokon reče: "Idi i dobiti taj originalni izvještaj iz vašeg ureda usporediti s ovom?"
"Yep, to će", ja nevoljko rekao, razočaran što naša flert je očito došao kraj.
Kao što je u petak poslijepodne uredi su bili puno mirniji od normalnog i osjetio sam olakšanje da će to dati moju erekciju priliku da se povuku bez ičije brljanje se poking van iz moje lagane odijelo hlače. Također sam je laknulo da, kao što je bio dress-down petak imao sam samo na otvorenim vrat poslovne stilu majicu na, bez kravate ili jaknu, kao što sam bio osjećaj zamjetno prilično toplo sada.
Nakon što je dobio izvornu dokumentaciju, međutim, kao što sam hodao natrag prema podnošenja sobi smo koristili za neke jamči mir i tišinu za riješiti ovaj problem, misao joj samo me izazvao još jednom.
Nicky se upravo okrenuo 29, vrlo malo mlađi od mene na 41, ali, ako ništa drugo, ona je izgledala čak i mlađi od toga. Bila je oko 5'4 "visok, s short'ish plavu kosu, ali dugo rese koje nerijetko pala preko lica, a koje sam pronašao posebno primamljiv. Ona je također imala široka usta i najljepših osmijeh.
Dok sam čuo drugi ljudi kažu je bila previše blijedo i 'način previše tanka,' za mene ju vitke okvir i struka samo dodatno naglašavaju njezine prilično impresivne grudi. U radu odjeću koja joj skloni nositi to nije bilo normalno očito pogled, pretpostavila sam da je ona preferiraju čvrst, podupirući grudnjak koji mora imati njezine održan u, ali na nekoliko non-djelo navrata bi nosili majice ili haljine koje potvrdio je bila sigurno jako dobro 'stog'.
Ona bi se pridružio tvrtki prije godinu dana i odmah mi se činilo da je hit off, često svađa i neslaganja s jedni druge, ali na prijateljski način, te da mnogi ljudi, rekao mi je baš kao i 'muž i žena. " Ona je često dolazio u teretanu sa mnom na ručak-puta i ona je sigurno moj najbolji 'drug' unutar tvrtke, ali i kolega koji sam pronašao pravi turn-on. Ne mislim da bih ikada zapravo pokušao poticanje ništa s njom, dijelom jer nisam htio riskirati naše prijateljstvo, ali isto tako sam bio zapravo vrlo sretno oženjen.
Međutim, kao što sam hodao natrag u malim, uskim dokument ostava bismo bio koristeći ja priznati da sam bio znatiželjan da vidi je li naš ranije flert će nastaviti na isti način. Nicky je još uvijek nagnuti nad stol s 'da' magarac priljepljivanje out, ali onda, vjerojatno sluh me ući, ona je okrenula glavu da me pogledati.
"Obavijest išta drugačije?", Rekla nasmiješio. Ja odmahnuo glavom blago u očito zbunjenost i tada zaista iznenađen jer je proizveden par tanak, bijele gaćice i nasmiješio se, "Ja mislio da su dokazivanje odvlače pažnju bih vam pomoći"
Zastala je, očito uživajući iznenadio pogled na moje lice, a zatim prsnuti u smijeh jer sam stvarno odmahnuo glavom i mucao, "Oh, to je samo ... samo ne fer!" Svjestan da je moj penis je sada guranja iz moje hlače jednom više.
Nicky tada rekao: "Pa bolje zaključati ta vrata, ne želimo čišćenje upadanje u i uznemirujuće nas", uzrokujući moj nabodete na trzati u daljnjem uzbuđenja, ali onda se ona scrunched hlače back up u svoje ruke i rekao je u prilično stručan način ", kao što mislim da sam vidio ono što mi treba da se koncentriraju na" i okrenuo okrugli gledati na izvješće.
Sada sam samo ne znam što da mislim i, nakon što je zaključao vrata, ona nije čini se da razmišlja na taj prokleti, dosadan izvješće još jednom. "Što da li vi misliti?" Upitala je bez gledanja oko na sve.
Stol je bio samo vrlo uskom i napisao u za podnošenje ormarića bilo koje strane, bez dovoljno prostora za mene uz bok joj pa kreće naprijed sam pokušao gledati preko lijevoj ruci rame dolje do mjesta gdje god je ona bila u potrazi.
"Mislim da je ovo definitivno ono što mi treba da se koncentriraju na", ona je nastavila sama easing nazad malo, tako da joj je guzica sad nestled protiv moje prepone. Sam oklijevao nesiguran ako je to bio namjerno kretanje po njoj, ali Nicky onda je jasno počeo kretati joj dno, tako da se polako sama trljanje protiv moje sve kaljenje penis! Ona je gurnula natrag protiv mene čak i više, uzrok moje vratilo olakšati joj obraze i pored, čak i kroz našu odjeću, ja sada mogao osjetiti sebe smjestio u između njezine pukotine.
Ja tiho uzdahnuo, jednostavno uživanje osjećaj, a ne za sex zene  stvarno smio da se presele u slučaju da ga razbio trenutak i ona prestala raditi ono što je radila. Tu nije Čini se da bilo kakve stvarne opasnosti te iako kao Nicky sada je stvarno sama klizna gore i dolje protiv duljina moj vratila i ja sam čula uzdah i jaukati nešto kao dobro. Kao što je Nicky činilo se da je dobivanje više sama radila gore sam nježno stavio mi ruke na nju tanak struk i moje vrlo dodir činilo joj potaknuti kao ona održava tablicu gurnuti natrag protiv mene, joj pokreti postaju još čvršće i izraženije.
Nicky tada smanjila joj guzica na samom vrhu moje montaža i, kako sama gurnula natrag prema dolje, moja kaciga je uhvaćen između nje i preselio ispucati dolje s njom.Kada je gotovo na 90 stupnjeva je gurnula natrag malo, sama spearing na mene. "Oh Bože," Ja sam uzdahnuo, trčanje moj prst savjeta niz njezina leđa, uzrokujući da se Nicky stenjati i luk glavu unatrag. "Fuck, ja sam mogao doći kao što je ovaj," ja disalo.
"Ne usuđuješ", Nicky odgovorio, okreće mi se lice za prvi put. Požuda u njenim očima bio pravi turn-on i ona gotovo zahtijevao, "Ja želim da se duboko u meni." Oboje smo bili jako teško disanje i za trenutak samo buljila jedni na druge, mislim da oba od nas samo uzimanje u ono što ona bih samo rekao.
Nicky tada preselio joj glavu natrag sexi zene za sex  i dalje sam leant naprijed s njom i, po prvi put, mi poljubio. To je bio brz, hitno poljubac, oba od nas vuče natrag malo pogledati jedni na druge, a onda radiš isti još nekoliko puta dok mi je pao u dugo, dugotrajan, duboko snog.Kao što je našim jezicima probed, naša tijela još uvijek su čvrsto stisnute i moj penis osjećao kao da je pritom sve dublje i dublje u nju, s Nicky mi vuče na nju. Kao što smo poljubio sam lagano trčao prste moje lijeve ruke uz njezin vrat, zatim pustiti da se padajući joj lijevoj dojci. Ja nježno praćka na nju bradavicu i donio moje druge strane do nje desno sjenica. I onda lagano trčao  sexi zene za sex natrag na moje prste i dlanove nad njom već podigli nipples, prije puštanja krvi joj tits, osjećaj obična težinu od njih prije nego ih čvrsto masirati kako smo i dalje snog.
"Trebam te", Nicky tada udahnuo, okretanje oko te ljubi sve oko mog vrata, te do grickati na moje uho. "Treba mi tvoj penis unutar mene .... Duboko u meni .... Jebati, trebam te", nastavila je kao što sam trčao moje ruke sve nad njom i onda ju vodi gore i unatrag prema zidu.
JA ganut moj ruke gore i ispod njezina haljina, čvrsto groping sve oko nje vitke noge i bedra, a zatim trčanje moja desna ruka do nje Fanny. Moj srednji prst odmah pao u između nje Fanny usana, nanoseći Nicky na izdisaju, a ona počela gotovo izbezumljeno povući sex zene uzivo  na zujanje u moje hlače. Njezina pička osjećala toplo i mokro, a ja polako smanjila moj put u potpunosti u nju, onda je zadržao svoj prst tamo, lagano joj osjećaj s vrlo prst savjet. JA iskorišten moj dlan da se trljati u joj stidne dlake i mogao osjetiti Nicky sebe gura prema dolje na moj prst i ruka.
Dospio sam dolje kako bi se Nicky povući, uz neke poteškoće, moj penis out kroz moj boksera i zujanje u moje odijelo hlače. Moj prick nikada nije osjećao tako veliki ili teško i kao što je iznikla iz Nicky čvrsto držao u blizini baze kao što sam ljubio, i isisan na njezine grudi kroz haljinu i grudnjak. Ona je tada cupped moje loptice prije klizna joj prst-savjeta ispod duljina moj vratila i zatim trljanje vrhom među prstima i wanking me nekoliko puta, koristeći moj prije doći kao mazivo.
Mi smo tada čuo netko pokušati kvaka i kako smrznut gleda na svaki ostali. Nicky nasmiješio i bio sam siguran to je bio samo sredstvo za čišćenje koji bi jednostavno prešli na susjednoj sobi, i tako iskoristio priliku da podigne Nicky se blago strane struka.Moj penis se činilo da automatski pronaći put do njezina ulaza i Čuo sam joj izdisaj nešto kao moja kaciga nestled između nje Fanny usne i onda sam ja gurnuo u nju. Mislio da sam bio u klizna Nicky dok netko stajao samo nekoliko metara udaljen od nas dodano još dodatno uzbuđenje i gledao sam ju blizu njezine oči kao što sam skliznuli u njoj toplo, dobrodošlice, mokro Fanny.
Moja početna zabrinutost da ja samo mogu pucati moj opterećenja trenutka kad sam ušla joj prošao kao moj nagon da produži taj susret pokazao veći. Ako ništa moj penis kao da daljnji razvoj na osjećaj da se u nju i Nicky-a Fanny se osjećao kao da je izvukao moju prepucija još dalje  sex zene uzivo kao što sam klizila potpuno se u nju, pokušavajući stiffle uzdiše da sam neka se na takvim slavno osjećaj.
Kvaka je tada pokušao opet i Nicky još jednom pogledala ravno u mene dok sam držao tamo, u potpunosti zabio na moj penis. Nije bilo ni na koji način sam bio zaustavljanja, čak i ako je netko zaista došao u, ali srećom smo tada čuli stopama hoda.
Nicky je pala na usta i, kao što je bila toliko svjetla, vrlo lako našao sam mogao podići i njezin niže njezin struk. Njezina pička se činilo da sama omotati oko moje penis i kao što sam joj vodi gore i dolje to osjećao kao da mi je wanking s lagodan još mekana, topla rukavica. Njezini sokovi su stvarno teče i sada sam mogao čuti zvukove slurping s našim pokretima. Ljubio sam na njezine grudi još jednom, a zatim je postao svjestan Nicky je trivijalan iza leđa, a sljedećeg trenutka ona bi izvadio joj grudnjak i pao na pod, a zatim yanked zene za sex oglas  joj haljina od ramena.
Oni blijeda grudi da sam često mislila o tome su sad goli ispred mene, kao veliki i kao savršena kao što bih sanjao. "Bog ti si jebeno prekrasna," rekao sam gleda na njih trenutno, a zatim je postao svjestan Nicky me tjera da "sisati ih ... sisati moje bradavice, sisati moje grudi", i ona leant naprijed malo da ponudi joj teške lijevo dojke u mojim ustima.
Podrška ga od ispod, i marveling na doista kako sama teška je to, ja lagano lizali i preklopnih joj bradavice, prije stezanja mojim ustima i oko njega počinju sisati i poljubac na to prilično nasilno. I onda se preselio preko njezine desne sjenica i učinio isto. Nicky me izvukao na nju, reći mene kako "dobro" osjetio je i onda sam koncentriran još jednom na njoj jebeni zid. Kao što sam zalupila više nasilno u nju, Nicky omotan joj ruke oko mene i dok sam poljubio joj vrat ona opet grickaju i poljubi u moje uho. Bila je grunting sve više i više bučno, ali onda iznenada rekao: "jebi me na stol."
Ljubio sam joj i, nevoljko, skliznula iz nje. Uzela mi je ruku i sjedi na rubu stola otvorila je svoj vitak noge širok i mene izvukao još jednom dolje na nju vlažne usne. Kao što smo poljubio sam mogao osjetiti donjoj moje vratila trljanje protiv nje razrez i gotovo ga pronaći put natrag u, ali ja sam htjela gledati mene unijeti joj ovaj put i zaustavi se natrag gore.
Nicky nasmiješio i leant natrag na nju laktove, otvaranje njezine noge čak i šire i potpuno sama izlaže na moj pogled. "Kao što vidite?" Nasmijala. "Bog da", ja disalo, gurajući moje montaža prema dolje i vođenje glave još jednom joj Fanny usne. Gledao sam kako joj se rastali vrh tada pogledao gore na Nicky kao što sam ja smanjila natrag u nju."Ohhhh, to je lijepo", rekla namršti, gleda ravno u mene. "Osjećao sam se prazno bez tebe", nastavila je, wiggling malo sa mnom potpuno zabio u nju prije nego što leži leđa potpuno na stol.
Sam pogledala natrag dolje gledati kao što sam počeo slajd leđa i naprijed, čime moj penis gotovo desno od nje prije klizna sve na putu natrag u. mogao sam osjetiti Nicky tensing joj Fanny mišića i stezanje i otpuštanje moj penis koji je samo dodan slavna senzacija. JA iskorišten moj desni palac lagano igrati s njom klitoris i Nicky stavljen joj ruku na vrhu od mina. I onda dosegla naprijed za masažu i pipati joj tits prije nego što naginje se prema naprijed kako bi još jednom dojiti na njima i pokopam moje lice in-između njih.
Kao što sam stajao natrag gore sam pokupila Nicky's gaćice od stola i nasmijala kao što sam najprije gavun na njih, prije nego trljajući ih sve više moje lice. "Sljedeći put", kazala je hrapavo ", možete mi jesti van, a ja ću ti sisati kao da nikad nisam bio isisan prije."
Ja ne znam da li sam bio više oduševljena pri pomisli na bilo koji od onih ili spoznaja da ona očito nije imala namjeru da je to jedan-off.
Ja gurnuo joj gaćice u moj džep, a zatim držeći joj unutarnji bedrima sam postupno izgradio na brzinu da sam joj jebote. Slurping buke su uzimajući glasnije i glasnije, a ja leant naprijed tako da mi ruke bile stupičarenje bedrima od stol, a ja stvarno mogao zabode u nju, sve teže i teže. Nicky dosegla do držite na vrhu stol i 'upozorio' mi se da je ona bila ", će doći će doći ... ... ide na COOOOOME."
Kao i njezin orgazam je očito hit ona lučnim glavi i leđima od stol. Ja potisak teško u njoj još nekoliko puta, a zatim usporen moje pokrete kao i ona postupno smirila. "Fuck, to je dobro", rekla namršti, dosegnuvši dolje i trčanje rukama preko njenog unutrašnjeg bedra, a zatim prema dolje da se osjećaju moj penis i dalje polako se kreće i izvan nje.
Ona je tada sjeo naslonjena na desnoj ruci, tako da bi mogla doći do dolje i milovati moje loptice s lijevoj ruci. "Sada želim vam da prazan te u mene", i ona je gurnuo njezin jezik je još jednom u moja usta, snogging me dug i težak, dok sama brušenje protiv mene. Zaustavio sam moje pokrete i samo uživali osjećaj se ona fucking na mene, i uzimajući sve više i više radio gore kao što je to učinio. "Dođite u meni ... dođe u mene", rekla je pozvao, pada natrag na usta.
"Dopustite mi da vas zajebavati s leđa", rekao sam klizi iz nje, a zatim pomaže voditi njezino okruglo. Nicky leant dolje na stol, držeći da je slatka, golom dupe u zrak. Nisam mogao odoljeti očima i dok drži malog bum obraza spušta moje lice joj ispucati. Ona dahnu na prvi dodir moj nos, usta i jezik pritom između magarca i onda stenjali u zadovoljstvo što sam prilično panično lizali i ljubili na nju. Nicky potisnuo protiv mene i izdvajali moje lice joj dok ohrabrujuće ", lizati me ... to je to, oh yea, me lizati." Ona je mirisala i kušati prekrasna, a ja ne znam koji je bio uzimajući sve više i više radio gore, mene ili nju.
Mogao sam ostao kao da je za dobi, ali sada treba zajebavati Nicky i prazan moj opterećenja duboko u njoj je još veći i brzo sam stajao natrag gore i gurnuo mi rock-solid montaža prema dolje i između nogu. Moj penis opet se činilo da ga pronaći put ravno do njezina ulaza i jednim brzim pokretom sam klizila potpuno u nju. Iz ovog kuta se osjećao kao da sam bio još dublje u nju nego i prije.
Holding njezin tanak struk brzo sam počeo da se pumpa i izvan nje, Nicky stenjući u vremenu s moje thrusts. Osjećaj je tako dobar da ne bih mogla držati na za jako dugo i sa moje loptice smacking protiv nje, ja sam "upozorio" Nicky je da sam bio idući u "doći." Moving moje ruke dolje na čekanju joj malo guza onda osjetio kao što je moj penis samo eksplodirala, crpne opterećenje nakon opterećenja duboko u njoj.
Samo sam stajao tamo za nekoliko trenutaka, uzdišući u zadovoljstvo, a zatim leant naprijed poljubiti na nju vitko leđa i ramena. Nicky sama podigao od stola, tako da joj je teška tits zamahnuo ispod nje i sam dosegla do šalice ih, lagano igrati s njima i opet marveling na svoje fin težinu.
"Jeste li došli?", Rekla giggled, wiggling protiv mene i okreće glavu, tako da smo lako mogli poljubiti. "Fuck Da", ja disalo, kako je ona tada posve stvar-od-factly me eased iz nje, okrenuo okrugli i izdvajali joj haljina back up preko njezina ramena.
"Hajde onda," nastavila je, prilično žustro kao što je izglađen dnu haljinu natrag dolje preko njezine noge i okrenuo okrugli izvješću. Bojao sam se od nje tako da je bio idući u biti da je i to bi doista dokazati da se samo jedan-off, ali Nicky onda jednostavno staviti papire u ladici i reče: "Trebam tuš, pa ću doušnik s početkom ... moje mjesto je na putu natrag, želim podijeliti jedan sa mnom? "i ona vučena njezin srednji prst dolje moje grudi na moj sada šepati penis. Njen dodir i ono što ona je samo rekla je napravio moj prick čupati i nasmijala: "To je vrlo obećavajuće."
"I kako planira ići ..." nasmiješio sam se brzo s početkom u sebe riješiti.
"Daj mi par minuta, a zatim slijedi me", rekla gotovo purred, vuče svoje lice dolje na njen i duboko Francuski me ko prije hodanje na vrata.
Pogon na mjesto Nicky je samo oko 10 minuta te u to vrijeme moj prick je već pokazuju znakove iskočio natrag u život, što misli s onoga što bi radili i sa iščekivanje onoga što je bilo, doslovno, ide na dolaze! Kada je Nicky odgovorio na moje pokucati na njezina vrata, moj penis odjednom skoči natrag na punu pozornost. Ona je u početku to otvorena samo djelić, vjerojatno kako bi provjerili da je meni bilo, onda povukao je širom otvoren da bi se otkrilo je stajala tamo potpuno gola, s izuzetkom nekih crnih, na visoku petu!
Nasmiješila za trenutak, očito uživajući u fin izgled iznenađenje na moje lice za drugi put da popodne kao što sam zadržao gledajući u nju gore i dolje, piće u viziji i onda samo disanje ", ohhh, Bog moj." "Dođi ovdje", pozvala me vuče u i vodi me ravno u njezinu sobu.
Nicky se zaustavio na njezinoj postelji, manevrirati oko mene i rekao: "stajati tamo". Ja sam upravo to što je ona undid i gurnula off moju košulju prije ljubljenja putu niz moje tijelo, moj probadanja jerking kao ona dosegla moja erekcija držati vidljivo prema van.Ona je brzo povukao off moje cipele i čarape, a zatim se preselio natrag gore, unbuckling moj remen i gurajući moje hlače i bokserice dolje u jednom brzom pokretu.
Pogledao sam dolje gledati ovaj plavuša, gole, mlađe žene ljubljenje i sisanje na moje loptice prije nego prateći njezin jezik po donjoj strani moga vratila. Bila je drži mojih bedara tako da je jedini osjećaj na moj penis je bio njezin nježan osjećaj-jezik. Moj prick je priljepljivanje gotovo ravno prema gore i Nicky nasmiješio na mene kao ona ljubila na vrhu, smiješeći se kao da je trgnuo i twitched na njezin dodir prije klizna usta gore i preko kacigu i onda polako natrag dolje cijeloj dužini.
"Ohhhh bog ... Ohhhh boga," Ja stenjali, olako držeći joj glavu počela kliziti joj meke usne gore i dolje moj penis. Nicky još nije me dira s rukama na sve, ali sada je fondled moje loptice kao ona i dalje sisati gore i dolje, a zatim dosegla okrugli pipati i povući moja guza joj kako ona povećava tempo da je ona sisa.
"Jebeš to je dobro .. ohhh, tako dobro ... tako dobro," Ja moaned, kao moj probadanja, čini se, raste još teže i čvršće unutar Nicky je topla, vlažna usta. Bila je uzimajući više i više radili do sebe, a ona iznenada ustane, me gurnuo natrag dolje na krevet i jednostavno je rekao, "Bože, moram pojebati."
Ona me potiče da se dvoličnost krevet još dalje i sama spuštanje prema dolje, uvukao u moje tijelo, ljubis me kao što je ona otišla. Kao što je to učinila, ona mi je govorio: "Ja ću jebati vaš mozak" i "Ja ću vam vožnja kao da nikad nisam bio voziti prije."
Tada kao i ona mi se nalazila, ona je pogledala ravno u mene i rekao: "Ja ću voziti lijepo, veliki, tvrdi penis kao da nikada nije riden prije", koji, nakon što je vodeći moj penis natrag u nju još jednom, i s tim velika teška tits ljuljanje ispred mene, je upravo ono što je učinila.

1 коментар: