.

уторак, 28. јун 2011.

Oglasi gole žene

Dopustite mi početi tvrdnjom  VOLIM  besplatni oglasi sex  penis. Kad sam tako rožnat ja ne mogu to podnijeti i želi biti jebeno sam mogao uzeti na desetak muškaraca i trajati duže ih sve. To se, rekao je u posljednjih nekoliko godina pronašao sam sebe pitate o soft touch jedne žene. Moj dečko me uvijek teases o tome da li mi se sviđa ova žena ili žena, a ako bih sperma na njihov dodir i ja uvijek skrenuti crveno i reći "ne", ali on zna pravi odgovor. Ipak sam ga poreći. Ja sam  potpuno gole zene ne idući u biti u mogućnosti da nakon prošle subote ipak. Ovo je moja priča ......... 

Moj dečko je radio tako da sam imala dan za sebe. Smatrao sam ostati doma i radi kućanske poslove, ali brzo je napravio odluku na glavi, a ne neki window shopping. JA koji je potreban za ulaganje u neke nove donje rublje te je nadajući se da će se liječiti na par štikle 'Ja bih bio u nedostatku za par godina i mislio da sam kupio par to može poboljšati gole zene iz srbije u noći kao i moj dečko je pravi nogu i stopala fetiš ...... pa sam otišao off.

Vozio sam oko za oko sat vremena pokušava pronaći malo mjesto našao sam na internetu da je slično kao Victoria tajne tako da je sve što sam bio obličje za (i više!). Bio sam uzbuđen što sam ušao kao što je bio ženski igralište sa svim seksi odjeću, čarape, japanke, grudnjaka, štikle i butina visoke čizme! To bi bio moj dečko igralište, kao i da je on tu da mi pomogne izabrati ono što kupiti.

Upravo sam bio pregledavanja okolo gleda na sve robe i jedna od djevojaka koje rade u trgovini prišla i pitao ako sam nalaz sve u redu ili ako je potrebno  gole zene kako se skidaju bilo pomoći. Sam pitao ako sam mogao probati neke stvari na i rekla 'da' i pitala je, ako sam ikada bio postavljen ispravno za grudnjak. Rekao sam joj sam ne i rekla kako bi se savršeno uklapaju sam trebao dolikuje. Pristao sam na to i ona mi je pokazao stražnjoj sobi.
Ona mi je rekla da 
 besplatni oglasi sex  ukloni moju košulju i grudnjak, a ona će biti pravo nazad. Rekao sam 'oh ok', a ona me ostavi na miru promijeniti. Ja kao i zatraženo je i osjetio moje lice okreće crveno kao što sam pokušao sam prikriti čeka njezin povratak. Bio sam potpuno u redu sa se gol pred moj čovjek, ali potpuni stranac? Što sam mislio? Ona nije otišao 2 minute, a zavjese otvorila i ona je pitala može li doći u. rekla sam da i ona mi se pridružio u sobi promjene. "Vidim da ste nervozni", rekla je "ali ne biti 'sam to sve vrijeme." Ja opuštena malo, a ona me je zamolio da se presele moje ruke kako bi mogla napraviti pravilan stane. Preselio sam ruke dolje i moje tits su bili izloženi svi vide "i samo joj valjda ', ali da dobijete sliku. Ja sam ne siguran ako to je bio moj mašte ili ako Vidio sam malo osmijeh dolaze joj lice kao što je uzela prvi pogled na moje grudi. Osjećao sam se moje lice crveno ponovno. 

'Bio sam u pravu ", rekla je' si oko iste veličine kao i mi." Moje oči otišao pravo na prsima kad je rekla da i ja sam rekao da je jer sam htjela da biste dobili ideju o tome što moj dečko ne vidi kad gleda u mene, ali duboko u sebi sam bio izvjedljiv ako to je stvarno razlog zašto sam bio obličje. 'Jeste li sigurni? " Pitao sam je i rekla "dobro ne pozitivna, ali postoji način ja mogu shvatiti, ako mi dopustite." Rekao sam 'OK' i ona cupped njezine grudi svojim rukama i potom je smještena ruke na moje grudi i rekao "vidi" iste veličine '. S tim je nasmijao i rekao 'samo playin' s ya 'postoji više od toga i molimo vas da ne kažem moj šef ono što sam upravo učinio ". 'OK' rekla sam 'da nema pojma ako je to bio kako su se to dolikuje ili ne. Ona je neka mjerenja i da mi je kretanje i zavoja i skretanja i još mnogo prije nego što me je postavljen s vrlo dobro dolikuje i lijepo izgleda crna čipka broj koji je siguran da molimo moj tip. "Ti izgledaju sjajno!" rekla je, a ja joj zahvalio za nju vrijeme i rekla 'malo. Znam nešto što će izgledati savršeno na vas 'ištanje to probati? Rekao  mlade gole zene sam da i po ovom trenutku je imala osjećaj mi je više opuštena o ovom cijeli doživljaj. Ona je ponestalo i vratio s par čarapa i impresivan gleda podvezica pojas koji se podudaraju grudnjak ona mi je opremljen. Da biste ga svršiti joj je najseksi par 5 'crne štikle koje sam ikada vidio. 'Nice izbor' sam joj rekla i rekla je: 'Ja znam što vam se sviđa "i da je mi je dao mig. Rekao sam bih volio probati sve što je na i rekla "Može li se sudac kako to izgleda kada ste gotovi?" 'Uh' sigurni 'rekla sam misleći da je vrsta privatnih odjeće, ali onda misli da drugo mišljenje ne može nauditi.

Počela sam mijenja i osjetio promjene sobi ići lagano tamno i došla i rekao pohraniti zapravo bio zatvoren za taj dan, ali ona je bila spremna pustiti mene dućan dok sam bio zadovoljan sa svime. Sam joj se zahvalila i završila pokušava na stavkama je doveo u. 'Ajde kada ste spremni', rekla je kroz zavjesu "mi smo jedini ovdje sada '. Završio sam izvijanje ono što će biti moj novi omiljeni cipele i krotko otvorila zavjesa hodati van u otvoreni prostor. Nitko drugi tamo 'pa sam išao van i na to 3 put ogledalo.

Čuo sam zvižduk iza mene i okrenuo da vidi joj stoji me gleda gore i dolje. 'Sada koji ne bi htio učiniti ", rekla je i sam mogao osjetiti moje lice rumenilo ponovno. Ja izbrisani moje grlo i pitao da li je bila sigurna da je izgledalo ok, i ona je apsolutno i pitao tko je sretan čovjek. Rekao sam joj bio sam u nadi da se na moj dečko te noći, a ona je rekao da ne bi bilo problema. Kao što sam bio obličje u ogledalo primjetio sam joj 
 besplatni oglasi sex  hoda prema meni i po prvi put sam primijetio kako je nevjerojatno vruće je izgledala kao dobro. Bila je odjevena u uske stvarno, kratka crna haljina koju je vrlo nizak rez i njezin dekolte je teško propustiti. Ona nije nosio čarape, ali ona je nosio par crne butina visoke čizme štikli pa samo nagovještaj butina je bio vire kroz gole zene starije  između rub haljine i na vrhu prtljažnika. Mora da sam bio gledao, jer je rekao 'kao što vidite? " i ja rekao "Da mislim da je ovo odjeća je dobra za mene 'i rekla je' da nije ono što mislim i vi to znate." Ja naklonio glavu i, opet, osjetio crvenilo ispuniti moje obraze kao što sam mogao osjetiti njezin približava mi se. 

Prije nego što sam znao da je ona odmah iza mene, a ja navukla moje kose leđa i šapnuo u moje uho, molba, ako sam volio ono što sam vidio u njoj ne ogledalo.Njezina druga ruka je otišao oko mog izgubiti i povukao me nazad protiv nje i ja ne mogu vjerovati kako mi cijelo tijelo tingled. 'Što to radiš?' Pitao sam, pokušavajući zvuk ljut i čvrsta. "Mislim da znam ', rekla je kako joj ruke preselila do kup moje grudi. Borio sam se povući daleko, ali mi je održala čvrsta i ona mi je rekla da se zaustavi to borbe. Rekao sam 'ne' i ona je rekla "fino vas pitao za to." I s tim je uhvatio moj wrists i ošamario na par ruku manžetama 'Oh da su ružičaste i krzneni, ali ipak lisice. Rekao sam joj da me pusti i da nije imala pravo i rekla 'vi ste jedno sa nikakva prava sada. Znam ono što želite i da ćete ga dobiti. " Rekao sam da ne zna točno što je pričala o tome i ona mi je rekla da se smiri ili ona bi mi biti tiho. Rekao sam 'kao da' i time je ona punjena usta s par gaćice.Okrenuo sam se pokrenuti, ali iskočio na stolicu i posrnuo. Ona me zgrabio i posjela me na stolicu i vezan moje ankles na noge stolica i pitao me što sam planirao učiniti sada.

Nisam imao pojma što sam bio idući u obaviti kao što sam bio besplatni oglasi sex  previše bespomoćna učiniti ništa. Moje ruke bile vezane lisicama, moje noge su vezani i mojih usta je gagged. Ona neka se smijati i napustio sobu. Pokušao sam stomp noge ali ona ih je pričvrstiti i na stolicu. Sjedio sam za ono što se činilo cijelu vječnost, a zatim čuo otvorena vrata iza mene. Gledam u ogledalo i vidjela sam da netko drugi je došao u sobu. To je druga žena, odjevena u neku vrstu uske debele gole žene  kožne odjeću, s visokim štiklama luda, a ona je ono što čini se da je bič u ruci da je bacanje oko dok je hodala bliže meni. "Čujem da ste se loše, loše djevojke", rekla je. Sam pucao joj izgled i ona stavi lice mina i rekao: "Mislite li mislite da ste zastrašivanjem mi moji dragi? Pa ja sam ovdje da vam reći samo jedan zadužen ovdje je mene. "

Ona neka se zviždaljku i druga djevojka vratio i dama u koži joj je rekao da se u vreći. Ona je vodio na deblo pored zida, to otvorio i izvadio crnu torbu. Dama zadužena, koje sam sada shvatio da se gospodarice u BDSM svijetu, otvorila torbu i izvadio ono što čini se da je najveći vibrira dildo sam ikada vidio. Oči moraju biti prikazano moje reakcije kao što je pitao ako sam ga volio. Ja odmahnuo glavom i rekla 'da je to vrijeme' ćete uskoro ". Uz to druga djevojka, koju Pomislio sam bio njezin rob djevojka uzeo gaćice iz mojih usta i Gospodarica doveo lažni penis u mojim ustima i trljao po usnama. 'Ja ću koristiti ovu da vas sperma' i ja odmahnuo glavom. Ona je okrenula pokaže njenim koji se uvijek činilo da zna što Mistress htio, a ona došla preko mene i počela ukloniti manžetama. 'Oh, hvala Bogu' sam mislio 'ona će da me pusti ", ali sam bio u krivu jer je stalno imao jedan zglob vezane lisicama za stolicu i jedini razlog za otključavanje manžetama je ukloniti grudnjak je upravo mi je opremljen.

"Kako se osjećaš sada? ' Gospodarica pitao. "Možda ćete 
 besplatni oglasi sex  se osjećati bolje ako mi rob ovdje bili odjeveni isto kao i vi 'i ona tučeno rob djevojka na magarca, a ona skočila, ali brzo uklonjena njezina haljina i ona stajala ispred mene sa samo joj bič i bedra visoke čizme. 'Joj raskrečiti!' Gospodarica pukla i ona došla do mene i okrenut je sjedila na mom krilu. Njezine grudi su mi u lice, a ja sam zahtijevao da sisati na nju nipples. Isprva nisam kao što sam bio rekao pa joj rob grabbed moje kose i mi prisiljeni bliže i mislio sam bolje da slušati kao što sam ja ne znam što će se dogoditi ako nisam. Nisam htjela biti tučeno previše. Uzeo sam druga djevojka je bradavicu u usta i lizali i isisan i ona počela jecati sa željom. Nisam mogao vjerovati sam okreće na drugu ženu, posebno kada sam bio u takvom stanju sam bespomoćan. Otišao sam iz jedne bradavice na druge i odjednom sam osjetio rob ruke kreće na moje grudi, a ona je štipanje moje bradavice kao što sam bio koristeći moj usta na njezina. 'Mnogo bolji' gospodarice, rekao je. "Dobre djevojke". 

Ona nije bila dugo i ona je rekla da se od moje krilo i odvezati moje ankles iz stolice. Što će se dogoditi sljedeći pitao sam se. Jednom sam stajala je predvodio u drugu prostoriju, ali ne bez primjesa na moje dupe od gospodarice 'bič. Ja skočio i pustiti cika što ju je smijeh, a ona mi je rekla da položi i biti miran. Ja utvrđenim na ono što se činilo da liječnički pregled stola i prije nego što sam znao da joj rob djevojka je izvukao stremeni i opet vezan nogama na njih. Zatim je dobio neke škare i nastavila odsiječe moje bič. Počela sam vikati na nju tako Gospodarica zgrabio bič da sam nosio i punjena u mojim ustima. Nisam mogao vjerovati što se događa u meni. Ovdje sam bio, polaganje osnovi gol, s nogu širiti i svoje gaćice u mojim ustima. To je ludo!

Sada je stajao pokraj Gospodarica stol i počela dira moje noge, trljajući jedne strane gore i dolje mojih bedara i pomoću nje druge strane patiti  
 besplatni oglasi sex moje bradavice.Sam mogao osjetiti moje lice pocrveniti opet kao što sam shvatio koliko sam ranjiv i kako su mogli i vidjeti sve od mene i nisam imao izbora nego da ih kao što su željeli. Gospodarica je rekao rob djevojka da bi se na stol i sa mnom da ona straddled i nisam mogao pomoći, ali primijetiti da je uklonjen joj bič sada previše i njezine čiste obrijana maca je u moje lice. 'Joj Lick do ona cums!' Gospodarica mi je rekao i sam bio toliko nervozan kao što sam nikada nije to učinio prije i nije imao pojma što učiniti. "Možda će to pomoći" Gospodarica rekao i prije nego što sam znao da je ona lizanje i sisanje moj klitoris i bio sam zadivljen da sam ga uživajući.To me želite koristiti svoj jezik na ovaj stranac koji su joj maca u moje lice. Kao što je Gospodarica mi je ugodno sam bio ugodan joj rob, kad me lizali sam joj lizali, a kad je isisan moj klitoris sam sisao klitoris njezina seksi rob. Mogao sam čuti naše jauk i uzbuđenje raste i mnogo prije nego što sam squirted sve više ljubavnica i njen rob djevojka počela tresti i ona došla po cijelom licu. 

Rob je dobio od mene i onda sam mislio možda da će me pusti, ali sam zaboravio o velikim dildo da Gospodarica ranije i odjednom sam osjetio da vibrira na moja maca usne i prije dugo je bila me jebu s njim. Počela je spor, a zatim joj je to zabadanje u meni dubok i tvrdo, a ona ju je nazvao robovima iznova i zahtijevao je sisati moj klitoris dok sam bio uzimajući jeben njezin veliki lijepa igračka. Taj osjećaj je bio intenzivan 'su prisiljavajući tih orgazama na mene i nisam imao kontrolu nad svojim tijelom. Znali su što učiniti i kako to učiniti i oni držati na što mi je sperma dok sam mislio sam više lijevo.

To mora da je oko 15 minuta da me jebu  
 besplatni oglasi sex i puše moj klitoris i štipanje moje bradavice i na kraju su se zaustavili. Bio sam toliko slaba tada i oni razriješen moje ankles i skinula manžetama i bila sam u nadi da će me pusti, ali Gospodarica utvrđenim na stol i zahtijevali da se njezin molimo Vas da sam joj straddled i počeo lizanje i sisanje joj klitoris i s moja maca u lice je opet koriste njezin jezik mi molim te to nije dugo dok sam bio squirting sve nad njom, a ja ju squirting kao dobro.Ona je ošamario moje dupe kad sam je učinio i rekao sam bila dobra djevojka  besplatni oglasi sex . Uz to sam dobio od nje i otrča da biste dobili moj odjeću i rekla "hvala cumming 'Nadam se da će uskoro ponovno sperma'. 

Нема коментара:

Постави коментар