.

среда, 22. јун 2011.

Sex incest


To je bio neko vrijeme jer sam imao stvarno velik seksualno iskustvo.
Imam stalni djevojku, ali ona je tip djevojke koja će kako je imati seks sa sestrom , ali ne sviđa toliko. To nije moja krivnja, ona samo ima neke emocionalne probleme i nije vrlo seksualna osoba.Nemojte me krivo shvatiti, ona je izuzetno lijepa djevojka sa zlatnim plavu kosu i nevjerojatno stane tijela. Ona je također velika, ali da se s seksualno, ona je vrlo frustrirajuće.
Ja sam bio s njom gotovo dvije godine i upoznao njezinu majku i 18-godišnja sestra vrlo dobro. U stvari njezina sestra, Jaime, kaže da je potpuno udoban sa mnom, kao brat.Znam da je to istina, jer je način na koji ona hoda po kući u svojoj kupaći kostim bez brige da sam ja tamo. (Većina djevojaka su vrlo self svjesni svoje tijelo u toj dobi). Bilo je teško za mene da se jednako udoban kad je to zato što joj tange vrlo otkriva. To ne bi stvar mnogo, ako ona nije imala raskošnim tijela. Ali ona ne. Ona je oko 5'8 "i 115 funti. Ona je najsavršeniji gole debele zene   dugu plavu kosu i iznenađujuće opaljen noge. Oni su toliko dugo da mogu zamisliti način na koji bi se omotati oko mene. Naravno ona ne pomogne moje seksualne frustracije kad ona nosi gaćice najmanjih koji jedva joj pokazati niže stražnjica obraze. Ova djevojka ima kako bi biti savršen.
Tijekom prošle godine sam špijunirao na nju dok je gleda tv na kauču s njom širiti noge otvoren i gaćice pokazujući kroz strana njezine gaćice. Znao sam da je ona vrlo seksualna 18-godišnja kad je ležerno pitao me jedan dan zašto je imao neke vrlo erotičan snove o dečko iz njezine škole.
Jednom kad sam bila bolesna, ja sam zaspala na moj djevojke kući. Vrata bila otvorena u mojoj sobi i djevojke Jaime upravo završio tuširanja. Znala sam bio u susjednoj sobi, ali misli da sam još uvijek spava. Ona je hodio prošlosti sobu toples i sam uhvatio pogled svoje savršeno zaobljena firma grudi. Uvijek sam zamišljao da će biti velika da zgrabite držite i sperma posvuda. Iako sam bila bolesna, ja još uvijek uspio da zgrabite držite moje ispupčen penis dok sam došao po cijelom djevojke krevet.
Na drugi dan sam sjedio sa svojom djevojkom na kauču, a njena dve sestre  je polaganje na podu. Ja peeked iz Krajičkom oka u Jaime savršen magarca da uvijek dobiva mene teško. To je tip magarca koji nije velika, ali ne toliko mali da se ne vidi kroz nju kratke Jean gaćice.
Uvijek sam san joj jebote od iza. Ona je tada ustao da ide na athroom. Od gdje sam sjedio, ja jedva mogao vidjeti na vratima kupaonice oko hodnik kutu. Jaime ne smije imati primijetio jer je ostavila otvorena vrata kupaonice dok je sjeo na WC.
Ona mora imati mislio da sam ne idući u dobiti i da ne mogu je vidjeti. Ja ne želim joj da mislim da sam gledao pa sam nastavio s moje glave je istaknuo prema TV, ali gledao sa svim mojim možda iz Krajičkom oka kao što je završila. Mislio sam da je ovo velika, ali moj kurac tvrdoglav odmah kad je ustao i suočeni prema meni s njom gaćice na koljenima kao što je izbrisala. Za to 5 sekundi razdoblje vidio sam ono što sam oduvijek sanjao.
Njezina Bush je tamno i uredno obrezuje. Bokovima su tan, a ona ih rotirati uvijek je tako polako u mom smjeru kao što je izdvajali joj gaćice back up. Sam odmah došao u moje hlače  brat i sestra incest na ovo prelijepo očima i usmjerena moje oči natrag na televiziji dok je hodala još u sobi, ne znajući što je ona učinila za mene. Jaime htio sjesti na kauč, tako moja djevojka i ja položio na pod. Sada sam postao udoban oko oba od tih djevojaka pa sam kao i svi dečki učiniti kada gledate TV i staviti svoje ruke niz moje hlače. Ja sam znao da Jaime mogao vidjeti svoju ruku ide dolje. I onda podigao ruku prema gore tako da je moj hlače su izdvajali daleko od mog struka, otkrivajući moj tvrdi kurac svima iznad mene. Budući da sam bio polaganje, Jaime je iznad mene.
Znao sam da je ona gledajući televiziju, ali nekako se nadao imala pogledala dolje da vidite moj veliki tvrdi kurac. Želio sam vratiti uslugu. Čuo sam Jaime pomak na kauču, a ja zamisliti da je to jer je željela bolji pogled.
Samo tada moja djevojka, Susan, rekla je idući u trčanje na uglu dućan dobiti piće.Rekao sam joj da ću radije gledati ovaj show i tako je otišla sama. Jaime je ustao i otišao u svoju sobu. Ja fondled moj kurac sada da sam iznimno uključen te je na kraju sama.
Baš kad sam je o sperma, Jaime slatki glas došao iz njezine sobe te je molba mene da dođem i joj pomoći s nečim. Ustao sam i pošao prema svojoj sobi. Primijetio sam da joj vrata bila zatvorena. Sam se preselio bliže vrata i čuo tihi zvuk zujanja. Čekao sam znatiželjno, ali onda pokucao na vrata. Jaime veoma senzualno me je zamolio da dođe u. gotovo sam umro kad sam vidio nju gotovo golo tijelo kako leži na krevetu s 12 inča vibrator.
Ona je samo nosio neke čipke ružičaste gaćice, ali su scrunched na stranu, otkrivajući svoju ljubav kanala. Vibrator na pola puta je umetnuta i zujanje glasno. Ona moaned kao i ona me je zamolio da dođe bliže. Zbunjeni ali uzbuđen, sam išao na stranu kreveta.Ona je ostavio vibrator u njoj i koristiti ruke do ka moje prepone. Brzo, ona rasparao gumb letjeti moje traperice, a moj hard rock kurac nastala van. Ona cooed s užitkom.
Polako je počela milovati moj penis s rukama kao vibrator buzzed u njoj. Ona je tada povukao me na krevet i polako nalazi usta pred mojim ispupčen penis. Usne se rastali i njezin jezik preselili gore i dolje strane i vrh moj kurac. Ona je tada umetnuti cijeli moj kurac u usta i počeo kretati divlji.
Vibrator je još uvijek zuji, a ona je osjećaj zadovoljstva kao što je preselio brže. Sam mogao osjetiti njezin topao mokro usta uzeti cijeli moj kurac kao što sam počeo da sperma. Ona nije ni odustati kad sam došao u usta. Ona je isisan teže i proguta svaki unca sa erotskog užitka. Jaime tada doživio veliki orgazam od vibratora i uzbuđenje me sisa off.
Ona moaned glasno i osvojila ruke na moje dupe. Jaime ukloniti vibrator gole debele zene   i povukao me prema njoj. Ona je tada dobio na ruke i koljena i molio me da zajebavati joj od iza. Sam zaustavio na trenutak, znajući da je to bio moj prijateljice sestra. No, moj kurac throbbed u očima joj dupe čeka moj ulazak.
Prije nego što sam mogao misliti drugo misli, Jaime me povukao u nju i sam ubrzo osjetio joj toplo maca. Bilo je mokro i široka. Počeo sam da se presele u ona moaned glasno. Sam se preselio bliže orgazam i tako je učinio. Sex je postao divlje, a potom vrata spavaće sobe otvorena. Kad sam se okrenuo i vidio oči moje djevojke, moje srce je skočio. Ono što je sam učinio? Tada sam vidio Susan polako povući svoje odjeće i vidjela sam njeno golo tijelo približiti. Ona je rekao: "Jaime, a sam planirao to za dugo vremena. Mi smo uvijek htjeli zajebavati čovjeka u isto vrijeme."
Bio sam u nevjerici. Moj najluđim snovima je došao točno. Susan preselio na krevet i dobio na ruke i koljena tik do Jaime. Ja izdvajali moj hard penis iz Jaime i stavi ga u Susan. Susan bucked mahnito. Jaime a zatim staviti mokro joj pička u lice Susan i Susan lizali kao profesionalac. Jaime brat sa sestrom  tijelo preselio mahnito sa svojim velikim tits odskakanje kao Susan joj jeli van. Ja jebeno teže i nakon nekoliko minuta užitka došao u moje djevojke mokro maca. Osjećala cum briznuti u svoju zdjelicu, a ona je došla u tom trenutku.
Uzbuđenje je umro dolje, a ja mislio da je gotovo. Sam bio u krivu. Oni su me položio na leđa i počela sisati moj kurac. Obično ne mogu uzeti toliko u jednom danu, ali sam bila toliko  bolesno brat jebe sestru uključen da sam još uvijek htjela više. Oni su se pretvara sisanče moj kurac i ljubiti jedni druge. Pogledao sam gore i primijetio da su ukazivanje jedni druge. Jedan bi sisati moje loptice kao i drugi bi se kretati gore i dolje moj kurac. Osjećao sam se svoje duge plave kose na mom tijelu kao što su je moj kurac u usta. Tada sam jednostavno ne može trajati više tako da sam stisnut u krevetu i došao s uma puše orgazma. Susan i Jaime dijeli sperma i oozed dolje njihova lica i tits.
Mi smo tada obukla i otišla natrag u gledanje TV Njihova majka došla kući i pitala što mi je učinio tijekom cijelog dana. "Ništa više", što smo rekli u jedinstvu i djevojke uvukla seksi osmijeh gole debele zene   u mom smjeru. Malo sam znati da je ovo tek početak mojih seksualnih susreta s ove dvije, pa čak i više od svojih teenage prijatelja.

Нема коментара:

Постави коментар