.

уторак, 31. мај 2011.

Besplatni sex oglasi


Uzročni sastanak ispostavilo velik Bonnie Laura.
Bio sam u trgovine, šetnje niz prolaz kad sam pogledao  sex oglasi dve zene gore je ovu lijepu mladu ženu s ah proljeće u njoj koracima došao odskakanje prema meni. Njezina tits uhvaćen moj oko prvi, oni su odskakanje sa svaki korak. Imala low cut džemper vrata linija i 2 / 3 njezine grudi prikazuje s oko 6 cm široka cijepanja. Skoro sam ispunjen moje traperice pravo postoji.
Počeo sam joj slijede oko dućan gledajući njezine grudi nasmijati kao što je hodala. Bila je dovršena i napravio joj način da se naplata stoji. Šapnuo sam joj u uho, Nice Tits Okrenula mi se nasmiješio i rekao. Oni su pravi također! Namršti s (Pokaži mi izgleda) na moje lice. Sam skliznuo napomenu u ruci s mojim brojem mobitela i ona ga stavi u svoju torbu. Ona cupped njezine grudi u rukama, ovaj grudnjak dolazi od kada sam se kući, to je preuzak.
Imao sam zaboravio o tome sve dok jedne noći tjedna oglasi za sex besplatno  kasnije dobio sam poziv. Hell-O Odgovorio sam: "Bok, rekla je ona, sreli smo u trgovine ovo je Bonnie, bio sam mijenja torbice i je došao preko tvoj broj. Sjećam se tvoj komentar o mom tits i da biste željeli igrati s mojim tijelom. Da li još uvijek želite igrati s moje golo tijelo "
OMG, Da sam sjećaš! Ja sigurno ne, ne želite doći u moju kuću! Joj dao moju adresu.Naravno, ona je rekla: "Ja ću biti tamo od 30 minuta ^ h WoW Bonnie, koji će biti velik! Ja skočio u tuš, poprskao neki smrad prilično na i puhati sušene moje kose, kad zvono na vratima zazvoni. Sam stavio na moj kupka haljinu na putu na prednja vrata i otvorila, morate se Bonnie, doći ovdje dama. Sjecam se ti tako dobro, rekao sam.
Ona nije oklijevao minutu. Bonnie uhvatio šava svoje sportske skok svita, a ja sam trzaj velcro došao pored i pao na pod, Bonnie stajao potpuno u koža. Prvo mjesto u golotinji joj stidne području bila beba stražnjica glatka. Izgledala je kao mlada dijete stoji. Bonnie je veza iz mog haljinu i sa jednim brzim premjestiti moj ogrtač hit podu. Bonnie je rekao, WoW ti izgleda fantastično ja sam bio obrijan glatka.
Uzela mi je grudi u svom mekom ruke i gurnula ih zajedno i polako joj usta otišao za moje pravo sjenica lagano griženje moje bradavice i usisan u mokro joj usta, moje bradavice, sex sa dve devojke oglas areole i sve. Meko sisanja iz moje grudi. Brzo sam okupio vlage u mojih bedara. Bonnie je stajao uspravno postavljene ruke na mom licu i reče: "Ya know dan šapnuo u moje uho, Nice tits. Imao sam orgazam odmah imala orgazam. Ja zasićenih moje gaćice, znao sam da na poziv, tako da sam mogao jebati si mozak!
Prstima hodao niz moje tijelo i moja Kitty cupped, polako ih gura u na treće kutni. Oh moj Bonnie. Sam uzdahnuo. : Da polako i duboko. Finger moja maca. Maker me osjetiti nestašan ヾ on me poljubio, istražujući usta s njom jezikom. Ljubio sam joj leđa nježno.Gdje možemo ići da bi dobili više udoban? Ona je pitao. Zgrabio sam joj ruku i doveo do moje sobe. Ona me ljubila kao i ona mi je legla. Preselila se polako, ali namjerno između mojih nogu s out riječi. Bonnie je znao što učiniti i kako to učiniti. Oboje smo znali ono što drugi žele i trebaju, besplatni oglasi sex vrlo malo riječi bile izgovorene.
Ona mi je postizanje još zemlje drobljenje orgazam u samo nekoliko minuta. Ona je imala uzeti potpunu kontrolu nad mojim tijelom, Bonnie je počeo lizanje preko poklopca koji skriva se nalazi moj klitoris slanje moj preko ruba. Bio sam zasićen sa mojim feromona vlage i gapping za zrak. I moaned glasno, Bonnie, Sweet Bonnie. Vodite ljubav sa mnom. Fuck Me ヾ je skliznuo prstima u mojoj ljubavi vezi dok je lizanje moje usne i štipanje moj klitoris. Ona je isisan na moj mali nubbin. Bonnie, ti si o da mi sperma.Sisanje Laura je klitoris. Učini me sperma sa svojim jezikom.
Ona je i sam okrenuo 69 položaja u vožnji moje lice u bedrima, i jezika joj glatka muf sisati njezin klitoris između mojih usana, ona ugrize nježno kao previše ne boli ovaj mali dragulj. Laura, rekla je ona. Draga sisati na moj klitoris i napraviti mi sperma opet, a počeo sam sisa joj klitoris počela suprot bokovima teško moje lice, prisiljavajući joj Kitty teško protiv moje lice. Ovdje beba, mi sisanje off ", on mi je ukazivanje besplatni oglasi sex  dok sisa moj klitoris također. Ovdje je mjesto gdje stvari podivljalo. Bonnie je orgazam započeo u isto vrijeme kao i I. Vrištala, deranja i Cumming zajedno dobro isplati. Dospio sam u moj noćni ormarić, izvadio moja omiljena igračka. Ovaj dildo ima mali spremnik za toplu vodu, kada je pravo vrijeme ću stisnuti nekoliko puta. Baterije su bile svježe. To pulsira u spurts kao muško. To je nevjerojatno osjeća kao muško cumming unutar moje maca.
Sam je iznenađen s njim. O, moj Bože ona vrisnula, Da Fuck me s njom Laura počela sam sa sporim plitkim prodora. Ona mi je rekla da joj zajebavati s njom. Sam učinio. Bila je mlaćenje o teško da poželite više. Sam povećao brzinu i dubinu. Laura, Laura! I'm going to sperma opet. Brže beba brže, ona je nastavila. Ona je u ukupnom orgazam, ja sam stisnuo moj dildo, on je počeo raditi to je stvar cumming u Bonnie's slatka mala maca. Bonnie mi je rekao da zajebavati joj niže s njom. Znao sam što je htjela. Sam dolje preselio trljajući joj G-točka teško protiv gume kurac. Ona squirted joj ženski sperma zajedno s vodom iz dildo saturating moje posteljina.
Silazeći s njom začuđujući orgazam, rekla je ona između dahtanje za zrak, Dopustite mi da vas učiniti na taj način Laura. Ustala je da napunite spremnik. Počeo sam ukazivanje moja maca s nestrpljenjem dok ona vratila s dildo ispunjena do vrha sa toplom vodom.Ona mi je rekao da se u pseću položaju. Kao što sam ustao učiniti kao što je naloženo Bonnie ražnjići moja pička s njom. Oh vam se sviđa da ne možete Laura? Ovdje ya ići draga, ona ga baci sve do loptice su udaranje joj dupe. Bonnie, Yeah baby prasak moja maca brzo. Trljati moj g-točka teško sam rekao.
Ona je znala kad sam bio spreman za fijuk-bang orgazam to mi daje.  besplatni oglasi sex Ona mi je pumpa brzo, teško dok sam bio tako blizu loosing moj nuts, ona je prestala. Umetnuta prstima u mene da me dovesti do. Vlažnost od mojih maca i moja stražnjica je bilo dovoljno za nju prodrijeti moj začepiti. Kratki naletima strele s tim dildo dok je još bio lupanje moj trzaj s prstima je previše da bi moja utroba iznutra. Počela sam squirted moj dama sperma kad je stisnuo rezervoar žarulju slanje valove da tople vode duboko u mom začepiti. Ona  najnoviji sex oglasi je nastavila i izlasci dok je objavio da je sadržaj u moje dupe. Počela sam jerking oko joj reći da me jebati u sve ono što način na koji ona htjela previše.
Laura, kaže ona. Vi ste jedan nevjerojatna kuja da se na mene u trgovini koji dan, sada se goli ovdje s vama je neodoljiv. Ja ću se žele više od ovog! Jeste li sigurni da možete nositi me? Ja sam biseksualka, ali JA preferirati ženskog spola kao što ste učinili sa mnom! Jeste li sigurni da me možeš nositi.
Bonnie ne bih se udariti na vas prije nego što, ako nisam mislim da sam mogao voziti s tobom. Zapamtite, ako pokrećete s velikog psa, ti moraš pišati kao djevojka velike pse, ja mogu učiniti oboje!
Mi ležalo za petting jedni druge, govori o našim seksualnim odnosima iz prošlosti. Laura, kada ste pronašli da ste bili privučeni ženkama ヾ weetie, bio sam tuširanja poslije mene 8. razreda teretanu klase, kada je ova djevojka zadržao gledajući i namigivanje na moja maca. Bila je iste dobi kao što sam, bio sam previše glupi da znate što je ona mi je govorio s njom namigne. Sam naletio na nju nakon škole jedan dan, ona punjena napomenu u ruci, i rekao. Laura pročitate ovaj i spali ga. Ona poljubi moje obraze i hodio daleko.
Što reći na umu Bonnie pitao. To je, rekao je. Želim brijati mlade maca i voziti moj jezik kao duboko kao što ja mogu dok ne svršiš. Bonnie bila sam djevica do 2 dana nakon njezine note. Ona je bila osoba koja popped moj himen i drago mi je to bilo drugih. Bila je tako nježna i ljubiti sa mnom, mogla sam sperma opet samo razmišljam o njoj da joj način sa mnom. Judy joj je ime. Mi smo bili u teretanu klase kada je potapšao moja stražnjica, ja bih to ljubav ", kazao je. Nakon što je teretana smo bili zadnji koji tuš u praznoj tušem. Postojale su neke djevojke dressing.
Judy je došao do mene mi nježno poljubi, stavljanje ruku iznad moje Kitty i jedan na mom dupe guzovi. Njezine gole grudi pritiskom protiv moje male bumps sam imao u to vrijeme, ona se nagne bliže i šapne, želim vam Laura. Želim voditi ljubav s tobom. ヾ on širiti apart stidne usne i lagano ih trljanjem.
Bio sam zapanjen je čudan osjećaj da je uzrokujući mene to osjetiti. Kao što sam postala mokra Judy trčao prstima i iz nekoliko puta rasvjeta požara nepoznat za mene.Počela sam se ljulja moje gole bokove nasuprot prstima. Judy je bio idući u moja maca ah malo dublje, malo brže svaki put. Stajali smo u vrući tuš zagrli čvrsto zajedno kao ona me ljubila, sisa mi jezik u usta njezina. U tom trenutku nisam mogla ustati vrlo dobro.Moje noge su se tresle i osjetio sam pritisak u moja utroba, a zatim oštru bol sa ah malo krvi, ja sam mislila da je ozlijeđen mi je loše, ali bol brzo oslabio i zadovoljstvo preuzeo opet. Cum za mene ", kazao je. Ona je nastavila da zabode joj mali prst u moja pička dok sam imao prvi ženski / ženski orgazam. Bonnie, ona me sperma prvi put i nisam gledao natrag. Judy je bio prvi koji mi pokazati nježnu ljubav odluka. Ja sam toliko da joj zahvaliti.
Zatim sam primijetio dok sam bio govorio o Bonnie moj prvi  samo za sex oglasi orgazam bila je ukazivanje joj sebe, dovodeći sebe do orgazma okrenuo mi vruće opet. Brzo sam je dobio u položaj flicking joj usne sa mojim jezikom. Laura, Fuck Me rekla je sa željom. Sam se preselio u škare poziciju s njom, pritiskom moja maca protiv njene.
(Im 'uzimajući vruće samo pisanja ovog dolje za vas to čitanje) Bonnie je jedna fantastična žena. Počela je trljanje moj klitoris kao naš mačići su bili tvrdo pritisnut jedni protiv drugih. Počela sam lagano štipanje njezin. Oboje smo bili okupljanje ženske vlage između nas. Naš cunts je zasićena opet kao što smo pogodak najviše zavirite orgazma s-out zapravo ima jedan. Držali smo se do donošenja smo oboje bili spremni da se sperma zajedno i WoW!
Bonnie povikao out u isto vrijeme sam učinio. I'M Cumming beba! FUCK moja maca Bonnie. FUCK mi je teško LAURA? Er i otišao sam gore zajedno i došao sam dolje sama. Bonnie je onesvijestila tijekom orgazma. Otkrio sam kasnije, kada mi je rekla da je to najteži vrhunac je ikada imao. Drago mi je vosak jednog da ga dati za nju.
To je bilo prije sedam godina. Bonnie i Laura su sada sretan lezbijski par s toliko dati druge ..

Нема коментара:

Постави коментар