.

четвртак, 19. мај 2011.

Besplatan sex starije


Bio sam vozeći natrag iz video pucati kada se to dogodilo. Bio sam razmišljati o zabavu sam imao s djevojkom noć prije. Sjetila sam se kako je uzeo moj penis u usta i radio moj vratilo gore-dolje s prstima kao njezin jezik swirled oko moje lupanje glave. Sam bio tvrd kao nokte a ona je uzimajući moj vratila i meni lupa za sve što sam imao!
Naravno, kao što sam vozio i maštala o tome susretu, dobio  gole zene starije sam veliki hard-on! Ja stvarno ne mogu pomoći jer moje ruke gmizati dolje i raspakirali moj letjeti. Ja skliznula moje ruke u moje traperice na besplatnu moj penis u otvorenom! Kao što sam vozio dolje međudržavni sam nježno trljanje zadržao moj penis gore i dolje, a moj um je podsjetio na način na koji ona me gurnula natrag u stojećem položaju uz  gole starije zene krevet. Ustao sam i počeo da udara pravo u moj kurac pred njom kao ona lizali vrh moj hard-on s njom crvenim jezikom.
Po ovom trenutku sam počeo da udara moj penis u automobilu kao što sam vozio. Bio sam izgubljen u erotskom mislio kada sam primjetio bijele SUV pored mene vozio istom brzinom. Zbunjen, pogledao sam preko da vidi dva momački i djevojka u SUV gledajući me moždani udar moj penis! Dečki starije dame i mladji momci  su se smijali, ali djevojka na stražnjem sjedalu imao pogled u očima koji mi je rekao ona je uživajući u pogledu! Moja prva reakcija je bila da pokriju moj oticati s moje košulje, ali kao što sam gledao na njezin izgled razočaranja, sam otišao naprijed i skliznula moje ruke gore i dolje moj vratilo kao što je nastavila gledati kroz prozor. U to vrijeme, rekla je nešto dečki i oni su brzo prestali smijati. Sada su gledali u mene i nije se smijati, ali sam vidio ljubomorno  starije dame traze u njihovim očima. Nisam siguran što je im je rekao, ali su odlučili ne dopustiti da joj je bilo više od moj show! Oni su ubrzali i uzeo sljedeći izlaz! Oh dobro!
Morao sam skrenuti oko pet milja kasnije na cestu koja vodi do mog grada. Budući da je napuštenoj cesti, mislio sam samo mogu skinuti na prljavštine ceste strana za malo olakšanje! Kao što sam doveo automobil zaustavi Pogledao sam okolo - nitko za milja.Imao sam mjesto za sebe i jer je to mali porast u cestovnom bih biti u mogućnosti vidjeti u bilo tko približio.
Ja skinula moje hlače i košulju, raskrivanje dolje samo moj bikini gaćice i tenisice. Kao što sam izašao iz automobila, osjetio sam svjež zrak na mojim grudima, daje mi minutu stanku prije nego što sam se počeo osjećati krv teče u moje natečene penis. Ja sam uvijek uzbuđena biti izvan i gol! Zgrabio sam moj penis kroz materijal i počela trljati.
Budući da sam već imao moj zupčanik sa mnom, ja mislio bih ići naprijed i postaviti za pucati. Tako sam dobio video kameru i stalak i postaviti ih kao moj član throbbed s nestrpljenjem! Znao sam da će to biti dobar ... i ja sam bio u pravu! Ispada Ja ne znam samo kako je pravo bio sam!
Video kamera je bio postavljen na stativ vani kao što sam uživao u toplinu sunca na mom tijelu. Moj um je zadržao splavarenja na noć prije što je uhvatio moj penis i počela stvarno funta kao ona lizali oteknute crvena glava, koji je bio hard rock i pokrivena u pre-cum.Odjednom sve je dim i Zastala joj moždani udar, dok sperma izgrađen do vulkan unutar moje ubod. Onda je ona moaned i lizali vrh moj penis sa svojim jezikom - uzrokujući mene to izbacivati ​​u zemlji razbijanje eksplozije sjemena teče na usta u velikom spurts koji iscurilo dobre zene gole   uglovima usta i ona utrljava natrag na moje lupanje član. Ona Pomilovala dok sam mislio koljena bi kopča, a ja sam molio za milost!
Kao i moje misli su splavarenja natrag da iskustvo noć prije, moje ruke su splavarenja na moj penis, koji je bio hard rock ponovno. Počela sam kameru, i fokusiran na moj zbijeno bikini gaćice, koje sam počeo polako oljuštiti. Ovdje sam bio vani na otvorenom, s video kamerom postaviti za rekord moj jack off sjednici, raskrivanje dolje i gol. Što rizik!To je dobio mene još jače!
Pratio sam uši otvorene za zvukove iz bilo kojeg približava automobila, ali nikada nije čuo zvuk kao što sam ja kamera dozvoljeno da se usredotočite na moju ruku kao što je klizila preko ispupčen vene u moje natečene penis. Stavio sam kap losiona na moj prst i počeo raditi na samom vrhu moj penis. Osjećaj gledajući svoj penis u kameru, i što je bio potpuno izložen je bio tako intenzivan. Također sam znala da ću urediti ovaj jack off sjednici i objaviti na internetu, gdje muškarci i žene podjednako mogu gledati, a možda i maštaju o moj kurac!
JA je zadržao stroking i počeo osjećati sperma zgrade duboko u moj penis kada se to dogodilo - Čuo sam glas govori da me od izravno iza mog automobila! To me prepala na smrt ... i ja vrti oko vidjeti osoba koja stoji tamo me gleda s mojim odjeću, moj video kamera trčanje, a moj kurac u ruci .... Busted!
Ali ja nikada ne bi pogodili što će se dogoditi!
Tako sam stajao gol u polju s video kamerom  starije dame traze mladje momke postaviti kao što sam jacked off my hard penis na otvorenom. Što sam mogao reći kako sam okrenuo oko sebe za vidjeti Gvido na biciklu gleda u mene od oko 10 metara daleko! On je pogledao direktno na moj natečen penis, a zatim slijede moje golo tijelo, sve do naše oči zaključan. Trebalo mi je minuta da shvate da je govorio za mene. "Što si rekao?" Ja sam mucao.
"Rekao sam, lijepo tehnika", odgovorio je.
Ok, pa što da radim sada? Evo ja sam zbunjen, a istovremeno sam početak da biste dobili uključen budu uhvaćeni i izložena im se ovo sviđa. Ja gulped i dosegla preko kamere i to isključeno. On nije rekao ništa, ali mogao sam osjetiti njegov pogled na mom tijelu kao što je sjeo na njegov bicikl iza mene. "Jeste li u izradi filma?", Upitao je. Mislio sam da sam čuo malo uzbuđenje u njegovom glasu, a ja sam mu rekao da sam samo bio vlasništvo malo zabave, nije velika stvar.
"Pa to izgledalo velika mi je", kazao je kako je zaključan oči sa mnom. Sam mogao osjetiti moj penis vučna na pozornost, bez obzira na moje želje da se iz ove neugodne situacije. On je dobio off njegov bicikl, a ja ne mogu pomoći primijetiti oticati u svoje uske gaćice bicikla. Kao što je došao bliže moj penis zaista počeo trzati. Bio sam zamrznuto - negdje između uzbuđenja, uzbuđenja, rizik i nesigurnost. Moj štap je bio tvrd kao nokte do sada.
"Pa, ideš do kraja?", Upitao je dok je hodao iza kamere.
Nisam mogao govoriti, ali moje ruke dao odgovor kao što je uhvatio moj penis i počeo polako moždanog udara gore i dolje za njega. Bog ga je osjećala dobro! Zgrabio sam neki losion, i samo ga izlije po cijelom moj penis i počeo da udara teško!
Počeo je stenjati dok je gledao moj jack off sjednici kroz kameru. Bio sam način iza točke bez povratka kad sam osjetio teret se početi graditi u moje loptice. "Oh, da se osjeća tako dobro"
Sam otvorila oči i vidjela ga gladeći mu penis hard rock pored kamere kao što je on gledao me moždani udar moj penis hard rock na kameri! On je bio sljedeći, zajedno sa mnom - ja cupped moje loptice, on cupped mu jaja. Ja twirled prst oko vrha - što je učinio previše. Na kraju nisam mogao uzeti bilo koji više!
Moj loptice stroži gore kao što sam osjetio uzbuđenje cijele iskustvo -  dobre zene gole sjećanje na prošle noći, djevojka gledajući moj penis na autoceste, ekshibicionizam da gol na otvorenom, a zatim uzbuđenje od uzimajući je uhvaćen samo da ga mi se pridružite u jacking off - sve dok sam se video taped!
Ja gushed opterećenja koje mora imati pucao 10 stopa, te je neprestano lupalo kao sperma je letio sve više! JA je zadržao do mužnje i sve zadnje kapi sperma kao što je moje viđenje mutne! Nagnuo sam se protiv automobil za podršku kao što sam osjetio odjednom isušen od svih energija. Kao što sam pogledao moj prijatelj je samo da sperma previše, oči zaključan na moj penis. On je došao na oko metar od mene i gledao sam njegove prekrasne penis dobivanje lupa. Počeo je nešto reći, ali to samo izašao kao glasno stenjati dok je climaxed! Bilo je vruće osjećaj, a jedan nikad nisam doživio prije. Upravo sam tamo stajao trljanje toplim cum po cijelom tijelu kako je on to iscijedi njegov penis.
To je bio tako jak, ja skliznuli u prednjem sjedištu moj auto, i mislim da sam zaspao.Sljedeća stvar sam znao da sam se probudio potpuno gol na prednjem sjedalu svog automobila, s kamerom i dalje valjanja na otvorene ravnice. Moja tajna biciklist je nigdje da se vidi. Sam počeo razmišljati da možda sam samo maštala sve to, dok sam stajao do oblačiti. Osjećao sam se sperma sve nad mojim tijelom i ja vidio potok sperma na podu pored kamere. Ne, to definitivno dogodilo! Nikad nisam ni dotakne ga, a ipak sam imao jedan od najboljih seksualne susrete u mom životu!

Нема коментара:

Постави коментар