.

петак, 13. мај 2011.

Avantura sex zabava


Ron, moj muž, i te vozim Harley Davidson Motocikli. Imam Sportster, Ron je imao punu haljinu svinja. Mi se vikenda voziti W / drugim vlasnicima Harley, uglavnom parova. Jedan vozači morali raditi često i nije mogao prisustvovati vrlo često. Ovaj vikend Ron i ja smo bili uzimajući tjedan dana off za naš odmor na naše bicikle. Mi ne ide nigdje, samo jahanje. Mi smo krenuli rano u petak ujutro i jahali oko četiri sata, po 930 to je bio uzimajući vruće. Jesu li uzimajući u blizini usamljeni protežu od ceste, gdje promet  za sex i avanturu je daleko i između i rijetko prolaze drugo vozilo? Ja navući na strani ceste, Ron izdvajali u iza mene.
"Nešto nije u redu Becka, ja sam uzimajući off moje uši:" Ja skinula  sex i zabava moje svjetlo kožne hlače i moj vrhu. Znoj je imao zasićenih svoju odjeću. Uzeo sam kratki spužva kupku. Mi tamo ostao za 20 minuta ili tako, ja sam imao sušene off dovoljno krenuti ponovno. Bilo je još vruće pa sam maknuti moj košulju i grudnjak. To je toliko bolje. Stavio sam na zaštitu od sunca na moj gornji dio tijela, teška krema za sunčanje na Ron's titties. Ron voli moje 36C's tits i moje velike bradavice. "Becka, Ideš na vožnju u toplesu? To je tako erotikom. Babe, ne bi one tits ned spalio.
Ron doveo off i mi na čelu off opet. Mi smo bili idući 70 km / h kada smo bili prilazi Highway Patrol. On je pao u iza mene sa crvenim svjetla. Ja izdvajali preko; Ron nisu vidjeli pa je policajac zadržao ide. "Oprostite mam, ali ne možete voziti u toplesu na mom putu. Morat ću pisati vam karte. Znao sam da sam želio jednoga, ali sam koristio moj ženski pamet da biste dobili vanjska strana od ulaznica." Časnik, bio sam jahanje u moje uši, to je toliko vruće u njima. Znam da sam u krivu. Molim Vas, dajte mi upozorenja Ok?Prilično Molim "
Stavite vaš košulja na dama! On je rekao. Otvorio sam saddlebags avantura zabava i sex  za moju košulju, a ja uočio moj dildo i to uhvatio previše. "Ups, ti nisi videla da si učinio? Pogledajte što se mam. Dovoljno je staviti na majicu, rekao je on." Moj grudnjak previše. Pitao sam. "Ne to nije potrebno mam, samo majica prikriti" Ja polako staviti na majicu, uzimanje na gumb gore. Sva vremena, on je krao oka puni izgleda. Mam ti uvijek voziti toplesu "To je tako vruće, s tom Harley između mojih nogu sam dati off puno topline.
Odlučio sam da svira za sve to je vrijedno. Sam pao sex zene za avanturu moj cut-off gaćice pokazati mu da je moja maca je bila zaista mokar. Primijetio sam da je porast u njegove hlače. Samo ga gleda na moja maca osjetio sam više vlage okupljanja. Gledao glesening pojavljuju. On je prilagođen njegove hlače. Uzeo sam svoju ruku da pokrije moju vlažnost. "Mam, ja ne mogu to učiniti" sam gurnuo prste u moje pička. "Mam, ja ne mogu to učiniti" svoje prste preuzeo njegov um.
On je počeo da biste ih premjestili u dubokom & out. Ja dahnu: "Oh yeah, ovjeravanje. Malo brže"
Čuo sam mog supruga bicikl u daljini. Policajac raspakirali  zene za zabavu avanturu i sex svoje dahtanje je sam stigao u i zaključio da nema donje rublje. Njegov kurac je bio u ruci, kada je Ron izdvajali gore.Policajac podupirač gore, ali sam imao njegov penis u ruku i počeo lizanje i sisanje njegova 8 "penis Ron hodao do nas i rekao:." Imaš ah problem časnik "Ron stavio ruku na moju glavu Njegova ruka me slijedio bobbing. leđa i naprijed na policajca u kurac.
Policajac je rekao, "To je protiv zakona da vožnja motocikla goli" sam završio govoreći, ja progutao svoju: kurac. Počeo je jebeni grlu. On je rekao: "Lets Get off autoceste OI može završiti" On je stavio svoj kurac natrag u njegove hlače i rekao. "Slijedi me" On je dovezao do pustinje park i zaustavio se u blizini zgrade vremena gledati. Policajac je došao do Ron, rekao je on. "Vaša supruga je započeo ovaj ću ga završiti" On je uzeo moju ruku i vodio me na ovu zgradu i on je otvorio vrata zaključana vrata. Ja raspakirali svoje hlače opet, njegov penis je još uvijek teško. Ron namignuo mi je. Ja skliznula njegov penis niz moj vrat. On je opet polako počeo pijan moj vrat. On je povećao brzinu, on stenjali kao što je on počeo pumpanje niz moj vrat. Taj policajac je bio pun sperma. Kunem se da je trajala 30 sekundi, s velikim gobs njegov orgazam.
Ron namignuo me opet i rekao, Com-na Becka idemo. Na putu do naše bicikle, rekao je on. "To je bilo brzo razmišljanje kako to učiniti. Imam pitanje, kako mnogi drugi puta ste morali učiniti da" dva puta ", rekao sam. Ron i ja na čelu dolje na autocestu znajući da je upravo stečen daleko sa nepristojan izloženosti ulaznica. Mi smo bili nekoliko milja kad policajac nas je prošao sa svojim svjetlima i sirenom na. On nam je prošao rukom kroz prozor pokazuje palac's up znak. On je isključio svjetla i sirene kako on odlazi oko nas, mene zahvalio za hi blowjob.
Ron je rekao, on je bio prilično uzbuđen zbog mog susreta sa i policajac. Stali smo u nekom drugom ivičnjak parku. Ron održana moje ruke kao što smo hodali okolo.Zaustavio sam, "Ron da kratak susret s policajac me toliko uspaljen, moja maca je još uvijek mokra Let's fuck negdje" Mi smo gledali oko sebe i našla da policajac parkirao pod ogroman kaktus. Automobil vrata su otvorena;?. Razgovarali smo s njim ", službenik, slažete Bio je zbunjen, bio je jacking off On je izašao i rekao, ja ne normalno raditi ovo, ali vaš blowjob je bio tako fantastičan moj kurac je i dalje teško. Dobio sam naš prekrivač od Ron saddlebags i to je legao vanjska strana. Ja ogoljen i ležao gol širi noge širok, "Evo, policajac se mi" On nije imao da se javi dvaput. Ležao na vrhu mene i skliznula njegov penis u moje mokro maca. "Oh Prokletstvo" To se osjeća tako dobro "On je pumpa koja 8''kurac u meni teško, Zene za avanturu  mogao sam osjetiti njegov loptice šamaranje moje dupe na svaki potiska.
Ron stoji tuče svoje meso nas promatra. "Baby", rekao sam ja Zašto ne pridružite nam se? Policajac, rekao je: "Gospodine, ti baš kao i dobiti neke i nakon svega toga je vaša supruga" On je skliznuo iz & Ron je zauzeo njegovo mjesto u redu. Ron je rekao: "Evo Becka, Uzmi ovo. On je teško gurnula ide u svim način. Fingered je moj klitoris kao što je pumpa njegov penis u meni. On je skliznuo van i prevrnuo na leđima." Becka vožnja me "Ja volim jebote ovo način. Sjedio sam na njegov penis, oslanjajući se više o poljubac moj muž. policajac je stroking njegov penis. On je došao u uskoj trljanje moju guzu. On je dobio svoje mjesto i uzeo moj magarac. Gurnuo ah malo i buć je on u moju guzu . On polako je napravio svoj put do svoje loptice, morali smo dobili u ah rhythmus dobiti svaki zadovoljan. Napravili smo, međutim, Ron je bio uzimajući u blizini dolazite haljine je odluka. policajac bio idući jak sa svakim potiskom. Ron počeo povećanje brzine i dubine. Ron bio je u porastu, "I'm gonna cum Becka, ja sam Cumming. Njegov prvi hit usta utrobi. Ron održava duboko u na mom vratu maternice i ispraznio mu jaja. Policajac vikao: "Gospa, Fuck moj penis, uzmi me.
Osjećao sam se još jedan orgazam približava. "Dečki, CUM sa mnom"  Zene za avanturu  svi od nas počeo jebeni poput zečeva. Policajac je penis punio moja maca prazninu sa svojim goop. Moj orgazam se DP je bio tako intenzivan. "Ron ovaj policajac je cumming u moje dupe" Oh My Gawd. Ron je još uvijek teško i jahanje na moju G-točku. Ron potisak ah još nekoliko puta i sam počeo još jedan orgazam. Ja squirted cijelom policajac, Ron i ja. Padali smo u gomili seks-pokrivena tijela. Disanja teško, usporavanje na normalu. Mi smo odvojeni naše parenja procesa i sjede tamo potpuno zadovoljni.  "Ok, ali ja želim da znate, ja nikada nisam imao casual seks s bilo kim ili bolje s većim kurac. Hvala službenik:" Ja nisam napravio prometni stop s ove vrste etiketa. Hvala, ti mam na Ron: "On je otišao ubrzo nakon toga.

Нема коментара:

Постави коментар