.

четвртак, 21. април 2011.

Zene za avanturu


Restoran je bio samo pola puna. Sam  zene gole očekivao bolje od četvrtka navečer, bili smo okretanje leđa ljudima tog vremena prošlog tjedna. Ja istraživanje tablica pazeći da moja konobarice ne nedostaje ništa. Imao sam uspio francuski restoran za skoro godinu dana i sad sam se ponosio da je moj uslugu gostima dobio.
Kate, jedna od mojih najboljih konobarice, oluje prošlosti mene, oglasi zene  mrmljajući bijesno na sebe. Kate obično prijateljski i teško raditi. To je neobično za nju biti u raspoloženju. Ona skreće na mene, zacrvenio, i kaže: "dečko na tablici 4 je onanist". Zalupi dolje čaše da joj je nošenje i lepe gole zene ponavlja sama "onanist".
Obično ne bih staviti gore sa moje osoblje kučka o klijentelu, ali onda opet, normalno Kate ne bi. Bilo je vrlo dobre šanse da je tip na tablici 4 je bio onanist. Monica, sramežljiva djevojka koja je debele gole zene  tek počela sa mnom, kimnuo malo, ali nije bio dovoljno hrabar da oglas svoje mišljenje.
I uzdah i pogled preko stola 4. Čovjek sjedi tamo je visok s tamnom kosom, besprijekorno odjeveni i apsolutno vrištale arogancije. Arogancija ukazuje prema novac i novac zadržao ovaj restoran trčanje. Ja gledati okolo stolova opet. To nije bio zauzet i sve ostalo što se činilo pod kontrolom. Osvrnuvši se na zgodan čovjek sam napravio odluku "Dobro Kate, ja ću preuzeti na stolu 4 ... pod uvjetom da vam osvijetliti malo! Vi ćete panika od ljudi s kojima se suočavaju na! "
Sam bio događaj Kate milost, ali će biti u potpunosti iskreni, bilo je nešto vrlo atraktivnim o čovjeku na tablici 4. Čak i iz drugog kraja sobe možete osjetiti njegov self sigurni prisutnost.
Kate uspio blagi osmijeh i zahvalio mi je: "Vidjet ćete ipak! On je stvarno strašno! "
To je bio neko vrijeme otkad sam služio tablice osobno. To je gotovo malo zabave da se vratim na podu opet. Ja ispraviti moju suknju, tako da se sub naliježu na moj bok i sa moje najbolje osmijeh na, hoda prijeđe na moj novi klijent. On je vidi mene, dolaze i gleda se iz izbornika bez osmijeh u povratku.
"Napokon!", Kaže on, pursing usnama, očito iznerviran na gotovo nepostojeći čekati na uslugu. "Ja ću imati odrezak. Rijetke. "
Pa, ja mogu vidjeti gdje je Kate dolaze iz. Trebalo je sve moje će se moći držati sebe nasmijana. "Naravno, gospodine. Želite li još jedno piće? "
Umjesto odgovora, on je prilično napadan počinje mi izgleda gore i dolje. Njegove oči lutao preko moje pune grudi prošlosti moj mali struk, a zatim niz moje duge noge. "Jesi li ti moja konobarice za noć?", Pita on.
"Da, gospodine" ja odgovor "Bit ću brigu o vama ovu večer pa ako ima nešto vi samo trebate javite mi."
Mogu uključiti i odnijeti. Ja mogu osjetiti njegove oči gledajući moje dupe zamahu kao što sam hoda. Što onanist! Imao sam se osjećao kao komad mesa, kada me je gledao preko. Ništa više nego što je mogao kupiti u trgovini. Zašto sam rekao Kate da bih preuzeti za nju!?
Mans stav nije poboljšala kao noć nastavak. On je ogled moje grudi u svakoj prilici, ali je ništa drugo nego primitivan do mene kao što sam pokušao moje najbolje da ga sretnim.
Drago mi je kad je došlo vrijeme za mene da se računati kao djevojke izgledao nakon zadnjeg kupaca. Čovjek je bio naseljen u sa svojim kavu i nije izgledati kao što je bio spreman napustiti. Trebalo bi mi pola sata da se završiti tako da za sada sam ga mogao ostaviti gdje je bio. Pogledao sam preko Kate "On je onanist! Ali ti biti lijepo s njim! Ako imate bilo kakvih problema došli i mi dobili. "Sam odnijeti u ured za početak kraja noći postupka.
Skoro sam osjećaj opuštenosti kada Kate ušao u ured. "Svatko drugi je otišao, Steph, osim za tablice 4. On jednostavno neće ostaviti! Uzeo sam mu račun, ali on nije ni gledati na to! "Bila je ispran ponovo, ovaj čovjek stvarno protrlja svoj krivi način! "U svakom slučaju," nastavila je "Pon, a ja sam završio naš pomak."
Ja roll moje oči. "OK Kate, ne bi radili gore. Je li sve ostalo učinio? "Kate kima glavom agresivno. "Mi smo svi završili."
Oh, jeezz ... sam bio idući u morati nositi s tim onanist opet. "U redu, vi djevojke mogu ići kući. Ja ću vidjeti sutra. "
Vraćam iz ureda s Kate. Sve što je učinio, ali čovjek je još uvijek na stolu 4, skrb njegovu kavu. Monica i Kate jurnu iz vrata viče tamo oprostili, olakšanje da budu završeni za noć.
Hodam na to moj zadnji kupca, ja sam steeling. Opet on me gleda gore i dolje, oči mu odugovlačeći na moje grudi. To je kao da je htio da ih uzme u svoje ruke i priljubiti ih. Ja rumenilo malo na misli  zene za avanturu oglasi i osjetiti moje prepone toplo malo. Bio je vrlo lijep i fin snagu njegove bahatosti je bio malo neodoljiv.
"Je li sve po vašim željama, gospodine?"
On kima glavom, stavlja njegovu kavu i stoji.  Zene za jebanje "Vaša služba je divno. Ti si jako dobar domaćin. "
Pa, barem je bio sretan. JA obavijest je stajao bliže meni nego ja bi normalno osjećati udoban sa. On je bio izgrađen dobro i bio je još atraktivniji izbliza. On je pomiluje moje ruke, mi šokantno s njegovim dodirom. "Ali ja sam bio zadivljen, ako bi me servis malo više."
On je došao do ruku iza moje glave, da me vuče prema meni i počne da me poljubi strastveno. Ja ne mogu pomoći, ali odgovoriti na njegova unaprijed. Moje bradavice odmah postalo teško. On nije gubio vrijeme u početku otkopčati moje vrh. Grudi da je bio promatranje cijelu noć su se odjednom na zaslonu. On dođe u moj grudnjak, uzimajući moje lijeve dojke u ruci, prstima igranje sa mojim bradavicu. Moja desna dojka uskoro dobiva isti tretman. Ja sam gotovo nepodnošljivo uključen. Nisam imao nikakve radnje za dugo vremena i način ovaj čovjek je preuzeo kontrolu je opojan.
"Ne mislim da je to prikladno, Gospodine" ja uspio disati, jedva sam zadržati kontrolu nad mojim tijelom.
"Mislim da je to prikladno." On smirked dolje na mene, "kupac je uvijek u pravu. Jeste li ikada čuli za taj izraz? "
On nastavlja da otkopčati moje vrh dok ne bude labav i on ga povlači s moje me ostavlja u sredini restorana u moje samo moje grudnjak. To ne traje jako dugo jer je stigao iza, sondiranje usta sa svojim jezikom i uklanja posljednju prepreku na mom tits. Njegove ruke shvatiti na moje grudi, obraćajući posebnu pozornost na moje bradavice, koje su bolno teško. Svaki dodir moje bradavice stvara mreškanje želje u moja pička.
"Uzmi svoje suknje" naređuje mene. Ja pobijeliti malo na naredbu, ali moje tijelo mi izdaje. Ja sam topla i mokra od mojih bradavica biti tako divno milovala. Ja unzip moje suknje i ostavite ga da padne na zemlju.
Njegova ruka slajdova u moje gaćice, a nalazi moj klitoris natečen. Najlakši dodir čini mi drhtati pred njim. Tamna ulica izgleda prazan u ovom trenutku, ali u svakom trenutku mogao doći posljednje prolaznika i svjedoka tu scenu. On polako koristi drugom rukom da se moj zadnji odjeće daleko od mene, klizna moje gaćice dolje na moje ankles.
S potpunim povjerenjem on grubo me pokupi i mene sjedi na traci, otvaranje moje noge sa svojim tijelom. Jedan prst mene stupa, nalaz mi je mokro i dobrodošlice. Ja jaukati u želju, jedva sjećanja na ono što sam mislio na ovog čovjeka nekoliko minuta prije. "O Bože," Ja stenjati i to ga potiče na širenje mene šire i mi ući s drugi prst. Ja i dalje jecati tiho kao što sam ja dopustiti da mu prste dalje i dalje u mene. On je grickanje u moje bradavice istovremeno, polako mijenjaju iz jedne strane na drugu. Iza njega mogu vidjeti iz velike prozore na ulicu. S druge strane, ako na ulici pijan par proći ali izgleda da ne primijetiti gole žene se zadovoljstvo na traci.
Ja teško mogu stajati na zadovoljstvo i oštro reći: "Oh, mislim da ću doći." Ja sam gori sa željom i ne mogu čekati da se oslobađanje.
Brzo on me povuče dolje off bar, ljubis me opet. "Ne još", kaže on. Mogu osjetiti njegov penis hard ispod njegove hlače. On stavlja pritisak na moja ramena, izgubljen u moja sita sam kleknuti pred njega. Trenutak kasnije njegov hard rock penis u ruci ispred moje lice. Grabbing potiljak opet on thrusts njegov penis u usta. Ja geg malo kao njegov penis mi prigušnice, punjenje usta i na početku ući grlu. JA probati i povući natrag, ali njegov snažan ruke održana moje glave u mjestu kao što je on zabode mu penis i iz moje tople, bespomoćni usta.
Sada je to bio njegov red da jauk u zadovoljstvo: "Oh, dobra djevojka!" On thrusts u moja usta opet njegova osovina s mojim mokrim sline. "Ti stvarno ne daju veliku uslugu!" On thrusts još jednom u mojim ustima, tako daleko da je njegov penis završi duboko u grlu, njegov lopte vise dolje na moj brada. Njegovo jaukati užitka je u kombinaciji s grčevima od njegov penis. Bio je uživanje mene koristeći, brzo postaje sve više i više uzbuđen.
Ja cviljenje lagano kao što je on fucks usta moja, zamišljajući nekoga znam hodanje prošlost i vidjeti me gola na koljena u mom restoranu s nekim stranac's penis se daje temeljit popušiti. Njegova ruka je još uvijek drži glavu na mjestu, ali iz nekog razloga bespomoćnost moja situacija bila je što me još vlažnija. On nije mislio na mene kao on koristi usta moja to zadovoljstvo sebi, ali moja pička uvijek bila bolna od pažnja je primio ranije. Moji su sokovi što moj unutarnji bedrima mokri i prstima našao se usmjeruje na moj natečen klitoris.
Igrao sam sa sobom čak i bez razmišljanja o tome, moje prste stavljanjem pritisak na moj klitoris gumiran dok sam ja što sam još vlažnija. Ja jaukati, čak i moji klijenti penis grčeva u mojim ustima. On stenje opet i ja mogu osjetiti kako je spreman doći.
"Oh, vi ste vrlo dobri u ovome," moj klijent, kaže, teško disanje. "Mislim da ćete dobiti priliku da pije moja sperma!"
Ja dopustiti moj prst unijeti moje mokro maca i oni su odmah proguta, moj sokovi na početku izvoditi polako niz moje ruke. On je dosegla vrhunac svoje zadovoljstvo i obje ruke povući moje lice prema njemu kao što mi ulazi u posljednje vrijeme, teško dolaze u moja usta.
Njegova sperma ulazi u usta s ogroman iznos sile i kao što sam okus slanosti na njegovo sjeme on omogućuje glavu padne natrag, ogroman osmijeh igranje na usnama."Oh, da, to je bilo fantastično." Njegove ruke ne ispuštaju mojoj glavi sve dok gutam njegova sperma dolje, sve dok ja i dalje igrati sa svojim vrućim maca.
Čovjek koraka od mene, gledajući me trljati se nalazi moj klitoris čak i dok dva prsta vuku i iz moje pička.
"Pa, ovo je sjajno", kaže uz smijeh, "Ti si idući čak i za sebe uslugu."
Osjećam se ponižen kao što je on sam zips i ravnanje njegov remen, ali ja sam na samrti da se sperma i moje tijelo neće dopustiti mene da se zaustavi slatko milovanje.Moj gole grudi odskakivati ​​nešto protiv moje grudi su moj hips samljeti moje prste dublje i dublje u moju pičku. Sve dok sam na koljena pred kupca, kolebanje na rubu orgazma kao što sam ja osjetljiv na dodir.
On dođe u svoj džep i izvlači njegov novčanik. On leafs kroz njega neoprezno, oči ne napušta show igranje pred njim. I odjednom osjećam moje bradavice ugovor i jaukati da je gotovo sam vrištati sperma, teško. Moji prsti su još uvijek unutar moja maca kao da ugovore i valovi. Za trenutak, ja sam u ekstazi.
Ja odmah osjetiti drenirani kao što sam došao u moj osjetila opet i shvatiti moje situacije. Ja gledati preko velikih prozora okrenutih na ulicu. Srednji vijek čovjeka je zaustavljen od strane desni kraj prozora i gledati me masturbirati samo na koljenima.
Moja pozornost je nacrtana natrag u moje kupaca kao što je vučenje svežanj računa iz njegovog novčanika te ih baca dolje na najbliži stol.
"Mislim da ćete naći lijep, zdrav savjet za sebe tamo", kaže on namigivanje na mene.
Uz to, on preuzima njegov kaput, skreće na petama i izlazi, ostavljajući me sama, gola i odjednom osjeća užasno jeftini.

Нема коментара:

Постави коментар