.

петак, 1. април 2011.

Sex oglasi matorke


Ona se zove Marija, a jednom je odgovorio. oglasi matorke Ona je htjela znati kako da rade nešto. To je mikrovalna, ona nije mogla biti glupi da sam rekao, ali samo Mariji snickered kimajući glavom. 20 minuta kasnije nazvala i opet Mary odgovori mobitel. Ona je potrebno znati gdje je bio dodatni novac, matorke oglasi jer ono što su kuhani u mikrovalnu je prekuhano. 10 minuta kasnije siromašne djevojka zove, ona nije bio siguran koliko do vrha isporuke momak.Marija pokušao lijepo da psovati mlada dama, ali sam osjetio joj je trebala neka pomoć.Ja ga izdvajali daleko od Marije i dobio na telefon i objasnio smo pokušali sami uživati ​​te noći.
Cassie pokvario i počeo plakati na mene. Ona nije bila jako dobra dadilja rekla je ona.Rekao sam joj je radila dobro i ona bi naučiti iz svega toga, ali sam znao da ona nije najsjajnije jabuke u posudu. Došla je kao oštećena roba, ali je trenirao u par stvari.Jedan od njih biti babysitter, a druga je bila učenje kako rezati kosu. Njen plač je dobio gore. Pokušao sam joj savjetovanje najbolje što sam mogao i nisam počeo uzdajući se ova mlada djevojka kao što smo govorili.
Napokon sam rekao: "Ja ću biti tamo uskoro." Uzeo sam taksi doma i ona je čekala od strane ulaznih vrata. Oči su joj bile mokre, a bilo je očito da mi ona nije stvarno kao što su čuvanje djece uopće. Vidjevši kao djeca su bili prilično mladi, ona ih u krevet rano.Osjetio sam da je malo prerano, ali sam je ostavio da bi da je sud poziv.
Cassie je slatka djevojka izgleda oko 14, ali ona je zapravo 18 na moj užas. Ona bi me slijedite oko te noći kao da sam bio njen gospodar i JA je zadržao pitate zašto ona me slijedio kao kučence. Neobično je nosila jeftine bluze i zbijeno magarca traperice. Za mene više režija je učinjeno. Ali sam shvatio ona je htjela napraviti lijep dojam na nas, da je dok je ona mi je rekao nešto, dok smo bili u kuhinji.
"Misliš da sam ja puno mlađi, zar ne?", Rekla je ona. klinke oglasi Okrenuo sam se s radoznao pogled na moje lice. "Vi to, zar ne?" Ja sam slegnuo ramenima mi ne siguran što da kaže. Onda je rekla odskočiti glasom, ali bez osmijeh "To je cool većina muškaraca će se. Ali ja sam ne znaš. Kladim se da nemam pojma da li vi? ", Rekla je ona. Ja odmahnuo glavom. Ostao sam miran. Ona je rekla da je cool. Ona je rekla: "Kladim se da si vidio moj titties i ako me je vidjela u kupaći kostim ili što god, vi još uvijek mislite da bih. oglasi klinke Većina ljudi ne znate. "
Počela sam da se teško na. To je bio samo malo jedan. Nije neki punopravnog bijesan lud montaža, ali osjećao sam se moj kurac trnci. Čuo sam sebe govoreći kako će biti zanimljivo vidjeti ju malo titties, a ne da su slabunjav, ali u usporedbi s njom stvarne dobi su bili mali.
"Mi ne moraju imati ... ne moramo razgovarati o tome", rekla sam joj kako sam odmahnuo glavom pokušava preusmjeriti bilo kakvom razgovoru daleko od nje želi, seksualnost, i njezin maleni zategnut tijelo. Cassie je maleni bezobrazan boobies, petit lik, ali magarac koji je bio toliko čvrsto da bi bilo nemoguće za bilo tko staviti penis se unutar njega. Ona je daleko pogledala znajući njezine primjedbe nisu bile odgovarajuće i rekao joj je žao. Ona je ispričala. "It's gonna biti u redu", dodao sam kako moj penis ukrućen i uzbudljivom montiran.
Ja nisam htjela vidjeti one slabunjav bradavice njezin. Ja nisam htjela vidjeti svoje sićušne titties sladak. Nisam joj mogao reći tako, ali sam učinio. Ona je postala još živahno, friskier, i jednostavno otvorio mi se o svim stvarima.
"Ja sam imao dečki, puno ih znate, ali mislim da bih znati da je zar ne?" Ja sam slegnuo ramenima mojim ramenima kao da me to nije brinulo. "Ja sam znate. Neki moj, neki stariji, mnogo stariji, a neki ... dobro par puno stariji od mene, ali ne da puno stariji. "
JA je uhvaćen joj gleda u mene, moje tijelo. Osjećao sam val uzbuđenja protok kroz mene. Osjećao sam se neugodno kako je gledao u mene. Bio sam 34. Imala je samo 18 godina. Ona je bila 18 godina za nekoliko mjeseci, u tom trenutku. Ali ona nije izgledao kao da je. Ne, ona nije. Izgledala je kao da je u najboljem slučaju, 14, i to je bio dio sam imao problema uzimajući preko.
Stajali smo tamo, u potpunoj tišini, ali joj oči bile zaključane na mene ili u blizini mene.Ona je napravio mene osjećaju nelagodno. Ona je napravio mene osjećaju kao da sam bila osuđena na propast. Njezina je upozorio nazire mene su me razmišljanja "je ona zadivljen, ako bih se dobro jebati?"
"Da li i Marije imaju puno seksa?" Ona odjednom pitao. Ona nije imala osmijeh na licu.Rekao sam joj da prestane govoriti kao što je to. Kako prestati razmišljati u tom smislu, da je stvari ljudi ne govore o tome. To je privatna, osobna stvar. "Oh, ispričavam se Chet, nisam shvatiti da je. Mary će mi reći. Znam da hoće. Marija je kao da znate. Znaš sam čuvati dijete za nju prije, nekoliko puta u stvari. Vi nemate slatko djecu. Kao što ste, znate. "
K vragu, ona je stvaranje me horny. Htjela sam otvoriti do nje. Ja bi otvorio do nje. Ja bi joj ništa htjela znati, ništa at svi.
"Želite li da ide u drugu sobu? Možda možemo izaći na leđa trijem. To je lijepo vani večeras. Nećemo smetati djecu. Možemo govoriti što znate, otvoreno ... o stvari. "Sam slegnuo ramenima i produžio je rekla u redu. Ona pranced izvan poput djevojka na gornjište. Ja slici joj titties na potpuno spreman. Joj bradavice, iako malen kao pakao, oni su vjerojatno jednako teško kao kamenčića. "Vidjeti što je lijepo ovdje, u razne vrste romantičnih ha? To je mjesto gdje bih sjesti i razgovarati stvari. Lijepo mjesto za sjesti i razgovarati i postavljati pitanja o stvarima, o životu. "
Ja posrnuo i upitala što stvari. Ona je rekla: "Znaš dečko stvari, stvari dečki ne umm umm iza zatvorenih vrata znate umm kad djevojke nisu okolo." Nisam razumjela, moj izraz prikazuje da, i ona objasnila. "Pa cure, rade puno stvari. Normalno svakodnevnim stvarima, ali oni to zabavno stvari previše. Znate osobne stvari, privatne stvari, i mislim da sam pitao ako dečki ne one vrste stvari možda? "
Bog Mogao sam izdvajali off joj traperice, ripped off moje haljine hlače, srušena joj gaćice i ripped off moje donje rublje na licu mjesta. Ona vidi moj montaža, osmijeh, i assumedly ići za to i dati ga ići s njom jezik i usta u početku. Onda je ona bih ga žele u njoj kao dobra djevojčica ... da je od 18.
"Cassie" počeo sam reći. "Ja sam ne idući u pričati o tome što muškarci ili dečki ne iza" i ja se moj prst u navodnicima "zatvorenih vrata". Je li to razumjeti? "Rekao sam joj pristojno.
Ona je to priznao. Mi gledao u nebo. Ona je rekla: "To je seksi noći zar ne? Zvijezde su se, to je toplo van, a dečki i cure su se rade one zabavne stvari. Vi znate na što mislim? "Nisam priznati joj primjedbu. "To je u redu ako ne reći ništa. Volim razgovarati plus volim znati stvari o dečki i ono što su željeli. "
JA je otišao na reći joj puno stvari kao što su dečki, a ostavljajući sve seksualne područjima. Rekao sam joj dečki su dečki. Oni imaju svoj način razmišljanja, svoj način obavljanja stvari, i skoro sve vrijeme se razlikuje od djevojke način razmišljanja i djelovanja stvari.
"Dakle, misliš da mi dečki neće jack off, masturbiraju? Oni ne razmišljaju o djevojkama?Oni ne zamisliti da s djevojkom ikad? Mislim mislim o momački. Mislim da je o svim vrstama dečki previše. To ne znači da ... dobro možda ne želite čuti bilo koji od ovog.Mislim da ne bi, ha? "
Nisam reći ne. Ja nikada nisam rekao da. Mogao sam joj rekao da sam lako mogao doći dolje u moje hlače i jack off i sperma, bez uzimanja izvan moje hlače. Pitala sam se što ona bih reći o tome. Pitala sam se kako ona bi reagirati na to.
"Da li ikad to učiniti?", Rekla je van nema gdje.
"Nope, ni ja ne Cassie. Ne trebate. Ja sam oženjen i prilično sretan kao što je to. "
"Pa ja ne smeta ako kažete što ste učinili. To je vrsta cool da dečki to učiniti, osim onih ružnih stare masti dečki, ali mislim da svatko dobiva rožnat, zar ne? ", Rekla je ona.
"Mislim" Rekao sam joj greškom.
"Vi dobiti uspaljen?" Upitala je "uvijek?"
"Mislim, ponekad" sam se vratio, opet pogrešno.
A u većini razigran glas koji noći rekla: "Cool! A da je cool! "
Rekao sam joj da ispustite ga, tražeći da se zaustavi sve one vrste pitanja. Rekao sam joj u oko načina na koji su neprimjerene i nepozvan. Kao što joj poslodavac sam joj rekao da ne bi trebali imati raspravu o koje je priroda. Rekla je da joj je žao i ne bi me pitati ili mi reći nešto kao da je opet.
Marija je došao kući, ona je istrošeni. Ona je plesala s Arona i Kirk pola noći. JA je uzeo Cassie kuće i prije nego što smo tamo, rekao je jedan prošlog trajanju primjedbu.
"Ja ću misliti o vama vjerojatno. Nećete um će vam? "
Ona je dotaknuo moje ruke. Sjaj u očima u njenim očima me dovelo gotovo da joj ona mi je okrenut na. Ona je mahao zbogom, mi je zahvalio za vožnju kući, ali je došao oko na drugu stranu i nagnuo se prema naprijed. Cassie poljubio obraz. Nisam vidio da dolazi i sve što sam htjela napraviti je bilo otići kući seks gore Marija ili utičnica negdje privatno.
Marija je morala otići iz grada i pozvao Cassie gledati djecu. Znala sam imao moj tjedni golf izlet negdje. Cassie nije mogla to učiniti i kada je ona zove natrag, ona je pustiti mene znati. Ona je svoje dijete sjediti cijelu noć u petak i većinu u subotu navečer. Ali ona je bila dostupna doći, ako sam htjela ići van. Imao sam provizorno planova i prihvatio ju ponudu. Planovi propali i djeca su bili već u svojim sobama, ali jednostavno ne spava još.
"Bok", rekla je vidio moje lice na prednja vrata. Zatim je pogledao u mene. Imao sam široke kratke hlače na, lijepo v-izrez majicu na te sandale. "Vi ne idete van?" Upitala je.Njen osmijeh je bio briljantan, joj titties minute činilo pretjerano agresivna, a ja sam praktički mogao osjetiti malo thingy je se okus u mojim ustima. Nosila je još sladak bluzu, ali je slatka na uske gaćice koje showcased joj mršav kratke noge. "Vi izgledaju ljetno", ona mi je rekla.
"I ti također" sam se vratio.
"Hvala, tako da želiš ostati ili bih trebao ići na kući? Nemam ništa događa ako želiš družiti večeras. Ali ja bih razumjeti ako ne želite. Mislim nakon što mislim da vam neugodno prošlog tjedna da ne želite razgovarati ili ništa. "
"Nah, ne brinite o tome da je" rekla sam joj.
"Cool onda neću, ali sam mislio o tebi puno puta. To je bilo sve dobro previše. Ja sam sretan sam ya know. Yep, bio sam stvarno sretan što sam učinio. "
Moj penis počeo glumiti opet. Bog osuditi ga. To je djevojka i njezina duševno i kako ona fraze njene riječi. Sam mogao ubiti. Sam mogao zgrabiti nju i protresite ju ludo. Sam mogao uhvatiti da se osjeća gore, dosadan i toying s njom sve dok ona naivna želja orgazam nekoliko puta više.
"Dakle, što ste mislili o meni uopće? Znaš ... kao što sam spomenuo kako u posljednje vrijeme? "
Sama, bez supruga, a djeca provodila protjerana u svoje sobe za večer su zaspali na podu, ali je mogao čuti film na kat. On joj je rekao da se drže na i šetao gore. On je povukao deke preko dvije od njih. Nakon što je izlaskom svjetla i isključuje TV, on je zatvorio vrata za noćni užitaka, nadamo se. Pobudila prije udaranje stepenice opet, on je pitao što je u trgovini za njega, i baš kao što je pogodio dno korak počela ustati. Njena bluza je poništiti, ali ona je ostavila vješanje off joj ramena, a ona je oko okrenuti i pustiti ga vidjeti nju u tijelu.
Odjednom je zazvonio telefon matorke . On je bio potpuno nesvjestan onoga što Cassie učinio i okrenuo ga odgovoriti pred njom zabavno. To je bio Marija. Ona je pozvan na razgovor.Bila je usamljen i dosadno, i htio ga koristiti da brze jezik je sramotno za. On ga koristi često na nju kad udvarali. On je koristio ga noć njihova vjenčanja. On je to često koriste, jer onda posebno na obljetnice i Božić. Njegov način s riječima su imali snažan utjecaj na nju i sa njom se iz grada, on je počeo da razumije sve.
Marija je htio da njegovi poetska riječima da joj pomogne u fantaziju, koja je obuhvaćala njega i za nju u nekim seksualne smetnja. To bi se oko 5 do 10 minuta, ali srećom za njega samo je oko četiri minute te noći. Kao usamljeni i uspaljen kao što je bila, Marija je već prepped, i slušajući njegov glas i njegove fraze uvid joj klimatskim konačnost. Ona mu se zahvalio i rekao: pun ljubavi i stvari kao što je učinio ju je na slici, ali uglavnom njegov um pala na neko drugo.
Sjedila čeka u drugoj sobi "potrazi" za mnoge "odgovora", ali Cassie stvarno ne treba bilo koji od svih. Ona je imala svoju fer udio dečki i muškaraca. Njezina vagina je bilo pretraženo i istraživanja često, ali nikada po čovjeku kao lako biti s njim kao. Chet srce tući mahnito, njegov penis pun potresa, ali kada ju je vidio kao ona je da će ga poslati preko ruba.
Cassie čekali na kauču, u želji da vidi njegovu reakciju, i dok se čeka ona otrča ruke gore i oko nje malo krtica brda. Željela su bili veći, ali ponekad su blagoslov kao što nikada nije dobio na putu, kada je morala izvoditi. Toying s bradavicama, ona ih je krut i ugodno, a kako ona nije ona čuva prste liže joj indeks prije.
"To je Marija", kazao je.
Ona mi je odgovorila i ustao. On je mislio da je vidio nešto čudno Cassie. No, s svjetla dolje nisko nije bio stvarno siguran, a ona se okrenuo nosi sjajan osmijeh. On je prestao mrtvih u njegove pjesme. Ona je ostala stojeći, gdje je ustala i nasmiješio se. On nije mogao vjerovati svojim očima. Chet nije bio o to reći joj da gumb gore. Želio je vidjeti ih izbliza, a ona bi ga obvezuju. On nije došao sve bliže, tako je hodao po kauču, ali zaustavio dolazak dalje u tom trenutku.
Oni su bili mali kao što je zamislio. Oni su dovoljno mali da proguta. Njegov penis bjesnio, a on nije briga ako je to vidjela na taj način. On je osjetio njegov rast unutar njega i on je također da je poriv da se prilagodi svoje stajalište. U tom trenutku Chet više nije mario i nije kao što je on zadovoljan. On je postignut dolje to premjestiti njegov bijesan erekcije dok je bio udoban. Gledala ga je oduševljenje što su njegove ruke cupped njegove prepone. Njen osmijeh bio je ogroman u tom trenutku.
"Da li vam se sviđaju?" Upitala je. "Ja ne", rekla mu je. On je kimnuo. "Cool, cool grah", rekla mu je. "Uhhhh žele osjećati njima ... molim?" On je kimnuo opet, oči pričvršćena joj malo titties. Ako on nije obraćao pozornost je mogao vidjeti njezin živčani trzati. Bila je nervozna, ali ona je htjela ga je t ih dirati loše. Ona se nadao i molio bih da ih volim onoliko koliko je mislila.
On je došao uz nju, nisu čak joj pogledati u lice, i on je ogled slatka ljepote koje ih okružuju. Njegov kurac je bio dug i otvrdnu. On je osjetio da je svrab izaći. On je htio da ju položiti i montirati joj petite tijelo.
"Moja mama je umrla prije nekoliko godina nazad. Moj tata ih voli previše, ali uvijek sam mu rekao da sam htio moju privatnost. On želi da pogled na njih. Mislim da on želi da ih se dotakne, ali ne znam da budem iskren. Neki od njegovih prijatelja, oni žele da ih se dotakne. Jedan čovjek učinio, ali on nije bio kao stari. On je o svojoj dobi. On nije bio toliko dobro izgleda. Ali on je bio lijep. Bio je jako lijepo. Imali smo zabavno. Mislim da si previše zabavan. Barem ja mislim tako. Mislim da je puno stvari o vama. Mislim da o vama, biti s vama, i ... i radiš stvari sa sobom. Mislim da o vama puno znate. Imam zabava misliti o tebi. "Ona je namignuo.
On nije vidio njezin Wink. On nije čuo njezine reći ništa o njoj mama, tata o njoj, ali on je čuo što je rekla o dečki i oko njega. Bio je spreman na seksualni odnos s njom bez obzira.
"Pa zar ne? Želite li me osjetiti? "Upitala je.
On je kimnuo. On je dosegla gore, potisnuo joj bluzu sve dok se ne visio samo off joj ramena. On je primijetio kako se mladi i svježe i meke su. On se osjećao kao da ih ljubi.Oni su bili tako prokleto sladak. Ne nježan, ali ne puni ili bucmast je bila savršena za 18 godina lik, Cassie je kosa bila duga, ali to nije, čini se miješati sa svojim frontalnim prikaz uopće. Otkrio je da joj se gotovo svaki čovjek je fantazija ostvariti, osim ako joj boobs mogao biti veći. U tom trenutku je bila spremna, ona je bezbrižno, a ona je bila njegova. Ona je sve svoje za uzimanje i ona je poput ljubavi banka spremni donirati za uzrok.
Osjećaj malo joj grudi, on ponašao delikatno i koristi nježne dodir oko njih. Ona je uživala u sve to. Ona mu je rekla da nitko nikada joj tretirati tako lijepo kada su joj se osjećali kao da. Većina htjeli biti grubi na nju. Oni su svi mislili da je seksi, muževan način to radiš.
"Nah te zahtijevaju dodir vrlo ugodan, a ne neke grube i spreman grabbing."
Ona je volio svoj odgovor. "Želite li da legne?" Upitala je. On je kimnuo, ali je njezinu ruku u svojoj, a oni hodao niz hodnik do spavaće sobe gost. U tu, on je ostavio vrata djelomično otvoren, a ona je skinula bluzu uopce. Njeno tijelo, to je tako mala tako mršava, ali je lijepo casual krivulje iako ne kao zrele izgleda kao neki 18 godina. "Ja ne čine dobar ljubavnik", rekla je ona. "Ja sam jednako dobar kao bilo 30 ili 40 godina staru ženu. Iskreno ja sam. Ja vjerojatno vriska bolje previše. Volite li squealers? "
On joj je rekao što je učinio. Rekao joj je on ljubio "squealers." matorke hot line  On joj je rekao: "squealers" uvijek su bolji u krevetu. Oni su u nju, htio višestruke orgazme, želio da se svaki zadnji kap od dečki penis, a on joj je rekao da "squealers" su više ambiciozan, više nasilnički onda non-squealers.
Nasmijala se i vratila riječima: "Pa koji će mi biti." Nasmijao se s njom. "Oh, i ja također volim kad dečko ne moja maca previše. Bog volim to. O, da je jebeno nevjerojatno.Mislim samo želim slomili dečki glavu između mojih bedara mršav. To je tako što je mušičav divlje. Da li vam se sviđa eating out djevojke previše? "On joj je rekao što je učinio. Bila je luda za njega i zamolio ga da skinu sve svoje odjeće. Uzela joj gaćice off, ali ostavio gaćica. Gledanja njenog golog kao i ona ga je odvezao do ruba ejakulacije.Želio joj reći, ali nije, nije na prvi nije.
"Oh yeah, a druga stvar", dodala je: "Ja ne volim. Im 'ne gonna pada u ljubavi s ya ako razmišljate da. Let's biti jasno o tome, u redu? "Ona je namignuo opet. "Ovo je sve samo za zabavu. Ravno, ugodna meso izvrsno seks u redu i ništa drugo nego da u redu? " 
On joj je rekao kako je tongued joj titties to je kako se osjećao. On joj je rekao da joj boobs su bile apsolutno savršena. Ona mu je rekao da rekao samo da je jer je bio dečko, ona je bila djevojka, a on je rožnat. Priznao je bio u pravu. Nasmijala se, on se nasmijao previše, a on je nastavio toying s njima. Ona ga je pitao ako on je želio iskušati i proguta ih. On joj je rekao da je planiranje na to. Ona je rekla da stvarno dobiva off na to.To je bio veliki uključite za nju.
Kad je sam pokušati i izvan nje malo titty u njegova usta je gotovo cijelu stvar unutra.Osjećaj joj bezobrazan mala sisa je kao ništa drugo je ikada zamišljao u svom životu.Osjećaj je, wallowing u sitnim fizičkim značajkama, i osjećaj meke glatke teksture kao što je pomaknuo oko malo u usta vozio ga i Cassie divlje. Ona moaned kao preselila tu i tamo, a osjećaj vlažne unutrašnje obloge od usta držeći joj fino titty unutar njega. Bilo je više od samo ugodno za nju. To je zemlja drobljenje joj, dok joj je sisa reći u njegova usta. On je bio wallowing predivno joj pružiti niz orgazma kao djelatnost u njoj zbijeno maca malo. Njezin grč pokreta u mnogim različite načine stvaraju izvijati nije mogao dokučiti.
Njegov penis je bio uključen u vlastitom lud kontrakcije kao što to želi potrošiti svoj teret unutar nje. No, je li on usudio pustiti da se to dogodi? On nije bio siguran i izdvajali daleko od nje sjenica ostavljajući ga kolaps protiv nje prsima. Ona giggled i neka znate ona voljela kako je on to učinio. To nije bio nasilan u prirodi. To nije bio agresivan na bilo koji način. On je bio prirodni ljubavnik, a ona mu je rekla da joj ne drugi kao što je to. On je na to u drugom i ona nastavila kretati u njoj spasmatic izvijati. Njezina vagina nije izdržalo i ona povika na njega da zajebavati joj.
"Bog Chet će vas jebati mene, molim vas?" Molila. "Oh, Bog će doći na vas?"Sex jebacina
On nije odgovor, ali izdvajali daleko od nje malo sisa. Ispričao joj je što je nevjerojatan doživljaj koji je bio. Ona je rekla da se nada da je zabava za njega. Ona je rekla da potpuno volio to osjećaj u ustima, ali da ona bih volio barem osjetiti njegov penis u nju i ona bi ga sisati off da se to teško, ako je potrebno da bude učinjeno.
"Mislim volim sisanče penis. Cock je strašan. Svaki čovjek ima veliki penis,volim matorke  a ja znam tvoje je vjerojatno još više strašan. Hoćete li molim vas, molim Chet? ", Rekla izjasnio.
On je bio neodlučan da to učiniti, ali on je htio to učiniti previše. On je htio vidjeti kako cool njezina pička je. Želio je znati samo kako je uska i plitka je to i koliko je ona mogla staviti gore sa. Tako je on priznao i rekao joj da će, ali on ne bi cum unutar nje.
"Onda barem da mi sperma na taj način, molim vas?", Upitala je.
On je rekao ok i to skliznuo u nju. Ona squealed i squeaked odmah, što svake neparne spolne zvuka u svijetu koji je uopće mogao zamisliti. No, više je bio unutar nje, postalo je još gore. Dulje ostao u njoj zbijeno pićka neobično, više je htio prasak, i na bilo koji mogući položaj moglo zamisliti, a zatim neke. Bila je čovjek od gume. Ona je mogla savijati i flex njezino tijelo na načine uopće nije bio u stanju zamisliti Mariji učiniti više.
Ali ona je dostavljač i on je bio dobar seksualni partner. On je doveo do imati orgazme je htjela, nekako, i kad je bila završena, on je izvukao, a on joj je rekao da sisanje off njegov penis. Kao što je bez daha i kao izlizan kao što je bila ona još uvijek nalaze sve vitalne energije oduševljenjem sisati ga gotovo suha dok je učinio ostatak sam.
Njegovo uklanjanje iz memorije na njoj slatka mala ručice, a fokusirajući se na nju izravno maleni otvrdnuo bradavice. Ali ona je pitao za to u lice i ispružio njezin jezik. Ona je htjela progutati za njega i pobrinite se ona mu drago i rekao joj je učinio. Ona je srušio i onesvijestio protiv nje jer ju je održao njezin divan malo boobs ostavljajući joj sama prikupiti.
"Mi bi trebali probati i to češće ne mislite li tako?" Upitala je.
On nije odgovorio joj pitanje. Ali on je rekao: "Tvoj boobs ... oni su zadivljujući. Oni su ukusni kao pakao previše? Da u redu jer ste sigurni da me ne voliš ... mislim da bismo mogli to učiniti opet. Mislim nikad nisam vidio da netko učiniti ono što ste upravo učinio.Mislim na način na koji me jebeno? Bog koji je bio briljantan i seksi kao pakao. "
Kada je Marija došla kući dva dana kasnije, pitala je o nekoj ženi govorio. Spomenula je kako je "ova žena", a on seksualno su bili uključeni. On je bio paranoidan. Pitao se kako bi mogla imati saznala o njemu i Cassie. On blushed. On je bio zabrinut.
"Čuo sam neke žene se zove, te je pitao o seksu ili nešto, a vi učinio nešto što ju je dobio od? Što je sve što o tome? Tko je ona? Č Je li to istina? "
On je bio olakšan i nasmijao se, odveo ju je da je gost sobu i oni su ljubav na starinski način. Brak je ostao netaknut za neko vrijeme barem.

Нема коментара:

Постави коментар