.

понедељак, 18. април 2011.

Zene za jebanje


AMISHI čak na 38 je 40D veličine boobs, s velikim curvy pikavac. Ona je osjećala kao eksploziju užitka dok je jahao Kuntals penis, dok Daisy još sisa njezine velike tits kao gladna beba. Wow što Wonderful masaže u lokalnim toplicama

Kao što sam bio hodanje dolje traka u Južnoj Mumbaiju, gdje sam borave, vidio sam novi Spa masaža u putić nasuprot moje zgrade. Ja bih imao težak tjedan na poslu i osjetio je to upravo ono što mi je potrebno. Imamo tip koji dolazi doma za masažu za moj mužić i njegov brat, ali to bi  za jebanje zene bilo neprimjereno da sam ga zamolio da me masirali, jer moj in-zakoni su vrlo ortodoksni.

Ovaj novi Spa je tamno iznutra i sam našao ga je teško naći na recepciji. Kao što sam prišao šalteru visok okrugao seksi dama u potrazi sajam je došao vanjska strana. Nosila je kratke crne suknje koje pokazali off joj duge noge bronzan i uske vrhu koji Držali oko nje masivne grudi. Vidio sam joj grudnjak čipka kroz nju vrhu koji gura joj tits zajedno, moraju biti barem dvostruko G! Ja sam uvijek bio privlače muškarci, ali gledajući ove djevojke naslanjanje na šalteru me ashamedly malo vruće i mokro. Kada je govorio joj je nizak zavodljiv glas koji je bio uvjerljiviji.
"Hi there, kako to radiš? '

"Bok, ja sam dobro hvala. Ja sam AMISHI. Znam da kasnim, ali bio sam u nadi da bi mi stati za masažu tonite? ' Nisam mogao zaustaviti bulji u nju tits dok je nagnuo dalje.
'Da li stvar med, imamo posebnu ponudu danas-its samo za naše klijente ipak vruće. "Ona je namignuo i trčao joj jezikom oko nje dobro premazani usne.
'Pa što to uključuje? Bio sam uznemiren i bio je stvarno samo u potrazi za miran kraj moje noći ...

'Pa dragi', njegov slobodan za jednu stvar. Njegova u našim novim masažu soba s našim najboljim maserka, kuntal. ' Došla je oko counter i sam mogao miris njezin parfem. Ona je izbacila svoju dugu crnu kosu iza ramena i onda se stavlja ruku na moju ruku. To je osjetio električni.

"Draga, imate najviše raskošnih tijela." Uvijek sam imao ljudi me nadopunjuju, ali od ova djevojka osjetio pravi lijepo. Ja sam 5'2 "s maslinovim kože. Uvijek sam bio blagoslovljen sa curvy tijelo, kao što sam odrastajući moje tits je dobio veći i veći svake godine. Na 38, imam 40D veličine boobs, s velikim curvy pikavac, ali stan želuca. Originally mješovita utrka sam često bio pitao ako sam bio perzijski. Ja bih samo iz pića s mojim prijateljima pa sam nosio moj izlazak haljinu koja je stvarno prekratak i vrlo nizak rez. Moj grudnjak jedva sadržavati moje tits i moje bradavice čuva izlazili, kada sam se preselio oko previše. To je zapravo neugodno ponekad imaju prevelike grudi, JA dobiti toliko komentara svaki dan od pervy muškaraca. Vidio sam joj ocjenjivanja moje tijelo kao ona me dovelo do okrugli posebnoj prostoriji izvan leđa. Kao što smo prošli glavna vrata, okrenula znak zatvorena. Osjećao sam ovo je malo zlokoban, ali ideja slobodnog masaža je upravo ono što mi je potrebno. 

Tko sam odslikava biti kuntal je sjedio sa svojim natrag do nas je bio u sobi. Bio je apsolutno prekrasna. Visok, preplanuo, mišićav, s dlijetom brada okrenuo za nas. Njegov ispupčen biceps gurnuo protiv T-shirt. Kao što je ustao je produžen iz njegov snažan muževan ruku u pozdrav.

'Daisy, koje ste izabrali savršen dama da isprobate našu novu ponudu masaža.'Razmijenili su znajući poglede. 'Ja znam kuntal, nije ona baš prekrasna!' Osjećao sam se nespretan kao i oni buljila u mene. Daisy, visoka plavuša, stajali iza i položila je ruke na moja ramena. Moje bradavice otišao odmah podigne iz nje dodir. Mogao bih reći kuntal volio nas vidjeti zajedno. Daisy skliznula rukama više na mojim grudima. Moja koljena osjetio slab. Sam mogao osjetiti njezin ginormous grudi protiv mojih leđa. Ja zgazi daleko, kao iako sam liberalnih istomišljenika osjetio sam u krivu da žena mi je dodir kao što je to. Posebno slučajni jedan u nepoznatom Spa.

'Što je ovo masaža sve o? Zašto je to posebna? " Pitao sam oprezno. "Pa, to je masaža cijelog tijela, s dodacima ... ali sve je sigurno", rekao je očitavanje moje anksioznosti.'Trebat će mi da se promijenio u ovaj ručnik i leže na kauču. " Kuntal passed me ručnik.

"U redu ..." sam uzeo ručnik, i pitao gdje bih mogao dobiti promijenio. Hodao sam na malom prostoru na stražnjem dijelu sobe koja zaštićeni svoj pogled sa zavjesom.

'ERM, Daisy je to? Možete li mi pomoći da poništite moja haljina? "

Nasmiješila na kuntal i ušao u sobu, ona je preselila moja kratka kosa na jednu stranu.Ona undid leđa zip moje haljine, moje haljine skliznula preko moje velikim sisama i pala na pod. Zaboravio sam sam nosio moje čarape i vješalica pojas ispod. Sam mogao vidjeti moj odraz u ogledalu. Bio sam vruće. U visoke potpetice i fin čipke tange i grudnjak osjećao sam se tako seksi. Daisy je još uvijek bio iza mene uzimajući u prikazu.

'Hoću li vam pomoći da se neke više? " Ona je rekla u svom zavodljivom glasom. Ona je posegnula za moj grudnjak i gumiran protiv moje bradavice, ja dahnu u iznenađenje.Mogao sam vidjeti kuntal bulji kroz prazninu u zavjese. On je bio nasmijan i sam mogao vidjeti bio je njegov penis trljanje iako mu traperice. Mislio sam ga jebati, ova djevojka je vruće. Dospio sam se osjećati joj masivni tits, ona stenjali kao što sam umijesi veliki soft titties. Ja izdvajali joj vrh preko glave koja Unleashed joj velike dinje. Oni flopped se otkriti seksi crvene push up grudnjak sam vidjela da joj je vrh. Bili smo oboje u našem rublje u visokim petama igranje s drugima tits. Ona se preselila bliže meni poljubac. Ona je smješten njezin jezik u mojim ustima, sondiranje tiho. I tako je bio uključen. Naša tits su pritom jedni protiv drugih. Bio sam svjestan da kuntal je došao bliže, a bio je grozničavo se trljanje više. Uživao sam stavljajući na show za ovaj zgodan čovjek. Daisy undid moj grudnjak, kao moj veliki vrčevi ispao, moje bradavice su tvrde kao led.

'Pravo AMISHI, dobiti vaš ručnik na.' Bio sam  sex besplatni oglasi uzrujan da je naša igra oko je završio, ali misli da masira mi kuntal također napravio mene uzbuđen. Skinula sam svoje čarape, halterima i bič. Omotan ručnik oko mene, iako je sramotno da ja ne bih stati oko moje masivni tits. Ja tottered se i dobio na stolu. Međutim, to je čudno jer je bilo ono što se činilo da postoje dvije rupe u sredini. Moje grudi opremljena savršeno u njih. Bio sam sklon sada na stolu, moje grudi gurnula kroz rupe vise do poda. Kuntal zauljenih up rukama. Okrenula sam se da vidim da bih gol. To je sve pomalo nestvarno. Moj prvi poljubac s djevojkom, sad goli masaža iz golog muškarca ... I normalno bi objekt, ali kuntal je kurac bio je ogroman i on je tako vruće. Bio je posve obrijan, i mogao sam vidjeti precum na vrhu njegov penis, on mora stvarno sam uživao gledajući Daisy i mi to ide.Počeo Besplatni video gole zene  je masirati moja stražnjica. Mogao sam ga čuti jecaj kao što je on pritisne protiv moje mesnate stražnjicu. Njegov kurac četka protiv moje bedro. Daisy staviti povez za oči oči oko rekavši da sam mogao osjetiti sve više osjete. Prihvatio sam, kao što je savijen prema naprijed da me poljubi. To je senzorska preopterećenje! Odjednom sam mogao osjetiti nešto sisa na moje bradavice. Ja dahnu, onda opuštena kao što sam shvatio Daisy morao je pod stol sisa na moj diva tits poput beba. Mislio sam da sam mogao doći sam od toga. Ona je uzeo zavrtač sa svake bradavice ga sisa ferociously.

'Oh dušo, tvoj curi na mene. " I odjednom sjetio da je nakon mog pobačaja sam negdje nazad, liječnik mi je izvijestio o tome da ima mlijeka izraziti iz moje grudi! To je bio nakon što je moj muž me jebeno bez kondoma bez mene reći, ja sam protiv uzimanja hormona i bio sam toliko ljut off. Bio sam toliko neugodno, ali ona se činilo da ga volim ... Mogao sam ih čuti kako stenje kao što su isisan i počeškala golo tijelo. Sam vrhunac kroz povez preko očiju da vidite Daisy na podu na koljenima s mojim sjenica sok sve nad njom. Bila je to trljanje u joj tits i igranje s njom klitoris. Kuntal je promatrao i sam wanking off na sliku svoga masti titted kolega grčevima u svoje kupce mlijeka. Daisy je cumming uskoro, jecaje su uzimajući glasnije. Ona se preselila pa sam mogao lizati joj bradavice.Njezina velika mokra tits opremljen savršeno u mojim ustima. Ja usisan na njih kao na štapiću kako ih stisnuo u moja usta.

Oh zajebavati da sam Cumming, ja sam cumming  Besplatni video gole zene ... Sisanje im teže kuja! Da to je to ... "ona neka se ovaj glasno uzdiše kao što je ona došla. Zatim kuntal pridružio i sam mogao osjetiti vruće hrabrost pokriti svoje lice koja je latched na prsima i dalje. Fuck ovo je čudno, ali sam bio toliko uspaljen. Bio sam još uvijek na trbuh u ovom čudnom stol za masažu s kuntal je sperma kaplje off moje lice. Daisy ga lizali off mene onda poslušno očistio se njegov penis.

Kuntal's penis je još uvijek teško! Nisam mogao vjerovati, ja sam ustao od stola i pozva ga bliže. Stavio sam njegov veliki kurac u mojim ustima. To je bio tako veliki sam mogao provući s dvije ruke. Njegov zvono kraj bio uzimajući usisan kao lizalica. On grunted kao što je thrusted njegov penis duboko u mojim ustima. Daisy je došao s leđa i počeo ljubiti moj vrat. Sam mogao osjetiti njezin tits se protiv mene opet i ja sam ga volio. Ona je stisnuo moje tits poput krave kao što sam sisao kuntal. Više mlijeka squirted van i curila niz noge. 'Iscijediti ih je teško ", rekla sam dok je igrao s porub kao tijesta za kruh. Moje bradavice su uzbudljivom sa zadovoljstvom. Počela sam trljanje moj klitoris. Sam bio idući u morati sperma uskoro, ali ja sam htjela više od kuntal prvi.

'Dobijte na podu kuntal', želio sam voziti njegov veliki kurac. Ja spušten moja pička na njegov penis. Bio sam kaplje mokri od uzbuđenja. Daisy straddled ga previše s njom natrag na njegovo lice kao što smo buljila ljubljenje i trljanje moj curi tits jedni protiv drugih. Kuntal osjećaj Daisy's pikavac kao što    sex besplatni oglasi  
sam stisnuo njegov penis s moja pička.Daisy's tits su tako meka, toliko velik i tako seksi. Ova plavuša duge kose, drzak bio idući da mi sperma uskoro. Sam mogao osjetiti početak dogoditi kao jahali kuntal teže. Njegov kurac je gurnula do sada se moja pička boli. Ljubio sam Daisy kao što sam clutched na njezin ogroman tits.

'Fuck yeah, fuck idem ... uh ... lizati moje tits teže ... "To se   osjećali kao eksploziju užitka dok sam došao na njegov penis s Daisy još uvijek sisa moja velika tits poput gladna beba. Kuntal dođe opet, ovaj put se moja pička. Mogao sam osjetiti njegov veliki kurac pucati sperma do mene jer throbbed u mom maca. Bio sam najbolji sperma u mom životu. Bio sam prekriven njegova sperma i moje sjenica je još uvijek curi mlijeko kao dripped sve oko Daisy usta.

'To je nevjerojatna ", rekla sam nakon što ga je više. Kuntal rekao 'dolaze i leže na kauču ovdje'. Svi smo položili ljubljenje i dodirivanje međusobno dosta za neko vrijeme. Bio sam tako drago sam odlučio da se zaustavi te noći. Mislim da Daisy i kuntal će biti dobri prijatelji za dugo vremena. 

Нема коментара:

Постави коментар