.

понедељак, 11. април 2011.

Gole zene video


New Years Eve noć prije nego što sam upoznao moj muž otišaoi video gole zene  sam u klub kako bi proslavili blagdan precijenjena. JA pa ipak imati fantazije o ovoj noći, a moram ih izraziti .... ja ne mogu  gole zene prestati razmišljati o tome i kad mi je činiti ja dobiti vrlo mokro.
Moj prijatelj Casey i ja otišao u klub i bio je gotovo cijeli vikend. Mi smo slavili Novu godinu. Mi smo živjeli na čistom adrenalinu taj vikend i ja sam ga volio. Pivo je bila naša hrana i spavanje je uopće nema. Imali smo iziđe noć prije i imao pun pare susret s nekim od Casey prijatelja. Oni su tri prilično vruće momci. U svakom slučaju taj je druga priča. Osjećao sam slobodan u tom trenutku u mom životu. Imao sam jako loše raspada i osjećao sam se kao da sam bio pušten. Imao sam odlučnost prestati ostavljajući muškarce pregaziti mene. Želio sam slaviti Novu godinu s novi početak u mom životu. I sve je prošlo savršeno. Tako savršeno gole zene u tome što mislim o tome ponekad i prije nego Moj suprug i ja imati spolni odnos.
Nakon što je izlazak u petak navečer smo završili ide natrag u istu baru ponovno je u subotu navečer. Po ovom trenutku sam bio osjećaj prilično uvjeren o sebi vidim kao da sam imao odlučnosti da zajebavati s ljudima na način da zajebavati sa ženama ... mislim sve je samo velika igra zar ne? Debele gole zene
Kada smo zakoračili u baru Pogledao sam oko sebe i odmah gurnuo moj prijatelj. Ja u šali pokazao na čovjeka koji sam imao na oku čim hodali smo kroz vrata. "Taj tip koji je idući u biti moj žrtva". Nasmijala se i nastavila dalje u bar. Otišli smo natrag u bar, gdje drugi mali bar je bio smješten, gdje smo imali upoznao jednog od naših prijatelja i počeo govoriti. Skupina dečki došli hodanje preko nas i primijetio sam da je tip sam gole zene  istaknuo kao moj "žrtva" je bio s njima. Hodao sam preko jednog dečki, hrabrije sad da sam imao prilično žestoka pića već dolje mene. "Što je to dečki ime?" Sam ukazao na "žrtva" i tip mi je u razgovoru s kimnuo u svom smjeru i reče: "Oh, misliš Scott.  gole zene skroz video  On je moj brat. Zašto?" Pogledao me sa zanimanjem, ali sam bio jedini zainteresiran za ovaj ten tamnim dlake čovjeka. "On je slatka", rekao sam i otišao.
Tip je došao malo kasnije i ponudio mi je pucao i moji prijatelji jednom. Mi ga je uzeo i onda oni pravedan je zadržao na kupnju naših pića. Nedugo smo imali zujati i imali smo dobar provod. I na kraju me poljubio Scott u 12:00 sati. On je okusio tako dobra i znao sam da je seks bio idući u biti Awesome. Mi smo slijedili dečki natrag u hotelsku sobu i Scott je dobio nas soba za neke je potrebno mnogo privatnosti ... ali Scott je bio daleko od stidljiva kao što sam kasnije saznala u vezi.
Otišli smo u sobu i zatvorio vrata, a pred vratima mogao zatvoriti smo bili spori i strastveno ljubljenje. Poslao zimice kroz mene i sam se zakleo bih vrhunac upravo tada i tamo. On me gurnuo gole zene snimci preko kreveta, a mi nastavili uzeti našu odjeću off. On je odmah počeo jesti moja maca i on osjećao tako velik. "Ja sam bio na čekanju za to da vas sve noći" Ja sam zadrhtala na njegovim riječima i izvukao ga bliže moja pička. On me lizali od vrha do dna, zaustavivši se svaki put na moje razrez. On je to učinio dosta za neko vrijeme prije nego što sam ga gurnula off od mene i počeo sam sisanče njegov penis. On je bio veliki i okrugli i tako teško. Ja usisan snažno na njegov penis voli da je ovaj seksi čovjek bio u mojim ustima. Napravila sam ljubav na njegov penis gole zene  te ga okupana mom jeziku.Mogao sam osjetiti njegov disanje oskoruša i prestao sam i indeksirao na vrhu njega.Sjedio je gore kad sam i počeo sisati moje bradavice. Osjetiti njegov jezik osjetio veliko i on je vodio njegov penis u moje kaplje maca. Sam ga jahali teško i brzo, a onda me prevrnuo i izvukao, "Ja ću doći i želim da ovo posljednje vrijeme." Pogledao sam gore na njega i nasmiješio se kao spustio je samo na mene i počeo me jebu polako. Groznica se ide non-stop preko mene i osjećao sam se tako dobro. Debele gole zene Sam bio uzimajući vlažnija uz svaki udar.
Ja prevrnuo na vrhu njega i jahali ga teško i brzo. Došao je u meni i ja sam ga volio.Voljela sam osjetiti njegov dolaze snimanja u mene .. moja tajna mjesta. dobro .... ne tako tajna više ....

Нема коментара:

Постави коментар