.

петак, 4. март 2011.

Sex besplatni oglasi

Brzo sam se moj kurac iz moje sestre  najbolje picke oglasi  i stavi na jedan od njezinih ručnika da leži tamo na vrhu joj komoda. Ja sam još uvijek u šoku i moja sestra počinje suza. Moja majka me gleda. "Idi u svoju sobu", kaže ona. Ja učiniti ništa, ali glavom i izraditi moj put u moju sobu. Ona zatvara vrata moje sestre i iznenađujuće brave ga. 
"Mama, ja sam tako žao za ono što se dogodilo! To je bio moja ideja. Zaveo sam ga i nisam bio čak i nosio grudnjak! Molim vas, nemojte me ubiti!" je sve kažem da moja majka. Moja majka onda smijeh. Ja sam tako jebeno zbunjen. 

"Bridget, znao sam sve ovo vrijeme što ste bili jebeni dječaka iz koledža, ali nisam znao koju ste željeli imati spolni odnos s bratom", kaže ona. Čekaj malo, nije se ona trebala da bude derao na mene i udaranje? Evo je, me hvale. "Bridget, draga pita, uvijek sam znao da ovaj dan će doći. Svoga oca i sam počeo jebati češće, jer mi, jednostavno, ljubite jedni druge. Ne znam kako ponosan sam da te vidim uzimajući jebeno tvoj brat. 

"Moram priznati, imate lijepe grudi i oni oko iste veličine kao i moja! Pričekajte ovdje, ja ću dobiti neke pivo i morate mi reći cijelu stvar." moja majka kaže.besplatni seks  Ja još uvijek osjećam zbunjen. Moja majka donosi četiri limenke piva, dvije za mene i dvije za nju. Mi početi piti pivo kada sam joj reći. 

"Rekao sam kako je jebeno dosadno Bobby sam bio jer nije bilo ništa. Mislim, ne moram učiti, ili otići van sa svojim prijateljicama. Mislim, vjerojatno ste se jebeno kao što ja govorim. U svakom slučaju, otišao sam u kuhinju da zgrabite pivo kada Bobby putovanja i izlijevanje moje pivo na moj jebeni T-Shirt. Rekao sam mu da se ne brinem i ja skinuti moje košulje, izlažući moje grudi. I onda mu reći da mi susret u mojoj sobi kasnije . On dolazi u sobu, a ja ga pitam je li on želi imati spolni odnos sa mnom. Mislim, on je trebao jebati svoju bivšu, ali on nije bio spreman na vrijeme. On je tada počinje istraživati meni i sljedeća stvar koju znam , moja maca se jebeno njegov masivni penis. On je tada me ispunjava njegova sperma i mi poljubac. Mi smo bili oko da zajebavati opet kad ste govorili. Mama, ti si jebeni kuja! Nemojte nikada me panika kao što je to opet! " 

Moja mama se smijali ponovno. "Pa, žao mi je o tome. Jeste li dobili okus da njegova sperma još? Ne? Kako on poput vašeg maca?" ona me pita. 

"On voli moja maca. Obrija sam ga kao dobro, imaju pogled", kažem. Pokazao sam moja majka moje mokro i sperma punjeni maca. 

Ona je tada me pita: "Jeste li na Kontracepcijske?" 

Ja tresti moje glave. "Žao mi je, mama", ja se ispričavam. 

Moja majka me gleda i smije. Ona je tada rekao mi: "Siguran sam da vi ne želite da biste dobili trudna uskoro. Mislim, vi još uvijek imate završiti svoj koledž obrazovanja i imaju svoje karijere set, baby. Ja ću ti doći na tabletu uskoro. " 

To je mirno za oko pet sekundi kada je moja majka nagne prema meni i biljke poljubac na mojim usnama. Ona je tada počne svlačiti iz njezine traperice, majice, donje rublje, i grudnjak. Uz put sam tresti glavom u nevjerici, ona je već u potpunosti gol. Njezina vagina je obrijao baš kao i moja i očima joj boobs samo bi me još više mokri. Ustajem dati joj poljubac kad mi gura dolje tvrdo na krevet. 

"Lay dolje i dopustite mi da vam istraživati", kaže ona. 

"Moje zadovoljstvo", kažem. Moja majka me poljubi u usta, vrat, a onda počinje sisati moje bradavice. Ona šalice moje lijeve dojke sa svojom lijevom rukom, a ona je sranje moje pravo dojke i bradavice. 

"Jebi mama! To tako osjeća dobro jebanje oglasi! Nemojte prestati!" Molim. Nakon desetak minuta, ona čini joj put ka moja maca. 

"Bridget, želim vam okus upravo sada, ali ja ne mislim da je fer ako ste brat nedostaje out", moje majke, kaže. 

Slažem se i brzo izraditi moj put ka moj brat soba. "Bobby, mama i ja bih razgovarati s vama. Hajde, sada!" Ja vikati. JA izraditi moj put natrag u moju sobu i moju majku samo završi svoj drugi mogu piva. 

"Fuck, Bridget. Ste već gotovih piva?" pita. Ja klimanje. Mi smo tada čuti kucati, a ja se sakriti iza vrata. Moja narudžba majka moj brat doći u. besplatno

Obraćam kvaka i da sam ući u moj sestra soba. Ja sam očekivao da se bitched-ošamario po licu. Ja ne. Ja gledati prema moja sestra krevet i tamo je moja majka, leži potpuno gol. Ona me gleda i kaže: "Dođi, dušo." Ja još uvijek je bio prestrašen i brzo sam se okrenuo. Umjesto uzimajući pogled na hodnik, JA dobiti puni pogled na moje golo sestra. 

"Gdje se jebati mislite da idete?" kaže ona. Ona me gura na krevet, sa mnom slijetanje tik do moje majke gola. Moj ručnik dolazi off tijekom jeseni i sada oba moja majka i moja sestra su obličje at moj polu-hard penis. "Mama, ja sam mislio da ćeš nas ubiti?" Pitam. 

Ona se smije. "Baby, ja nikad ne bih to učiniti. dzabe oglasi Zapravo sam čekao ovaj dan da stigne. Možete me ponosan", kaže ona. 

Sljedeća stvar koju znam, ja sam se ljubila Francuski moja majka i moja sestra je promatrajući moj sada potpuno uspravno penis. "Vi želite da ga sisati, Sis? Idi naprijed. Molim, biti moj gost", kažem. Moja majka se smije, a mi omogućuje da sisati njezine grudi.Moja sestra osmjesima na mene i odluči da se moj penis u usta njezina. Oba moja majka i moja sestra su oplakivanje i uzdisaje. I onda se moj srednji prst i umetnite ga u moje majke već mokro maca. Ona je vrisnula, ali onda se vrati na oplakivanje. JA držati moj prst-jebote na određenu brzinu, a ja sam samo o tome da puhati moj teret. 

"Bridget, I'm gonna cum ako ne prestati! Ahhhhh! Fuck Da!" Sam povikao. Došao sam u moja sestra u usta i ona uspijeva ga progutati. Dajem joj veliki osmijeh i pogled unatrag na moje majke. I onda pogledam dolje na nju maca. "Mama, ja sam nešto što ja mogu koristiti, osim moje prste." Ja kažem. Ona osmjesima na mene i širi njezine noge još više. "Jeste ići, baby."kaže ona. 

Ja udisati duboko udahnuti i neka moj jezik slajd gore i dolje joj mokro vagine. Moja mama stenje i uzdiše, i ona ne može zaustaviti. "Fuck, baby! To se osjeća tako jebeno dobro!" ona viče. Nakon deset minuta donio sam joj poljubac na usne i vodič moj penis prema njoj pohlepan usta. I neka joj me sisati kad sam osjetio moj penis priprema za puštanje na slobodu. Ja sperma u ustima, a ona također guta. "To je pravo, mama. Bolje da ga progutati. Ahhh da jebati!" Ja vikati. 

Moja majka ipak, nije u potpunosti satsified. "Bobby, molim me jebati i ispuniti moje utrobe s ukusna sperma! Molim!" ona moli. Ja glavom i sam sebe dobio u Žlice poziciju. Ja pripremiti za umetanje moj još uvijek hard penis u njezinu vaginu mokro. Ja slajd moj veliki penis i napraviti spor, ali teško thrusts. Moja majka je jauk u veliko zadovoljstvo. Moja sestra nije zadovoljan ipak. Moja majka joj zahtjeve staviti joj maca na usta. Sada, kako je vruće to može biti? Kada je Bridget joj maca u njezinu majku u usta, oboje počinju vrištanje u zadovoljstvo. I onda odlučiti povećati brzina udaraca. Brzinu stvari malo, i prije nego što to znam, ja sam cumming unutar moje majke. 

"Mama, ja sam cumming! Evo ga! AAAAAHHHHHHH Fuck!" Ja vikati. 

"Napuni me up, baby! Feed mi svoje sjeme jebu!" moja majka viče leđa. 

Nakon što sam učinio za punjenje gore, JA uzeti moj penis out i cmok moja majka preko lica s njom. Sam stavio moj penis u usta i ona guta zadnji zalogaj od moja sperma. 

"To je bio veliki zajeb, dečki! To je uzimajući kasno, a tata će biti ovdje uskoro. Zašto ne dečki istuširali zajedno, a ja počistiti?" pita. Oboje smo kimnuo, ali prije nego što ostaviti, dajem moja sestra i majka dugo Francuski Kiss. 

Upravo smo ušli u kupaonicu kada se moja sestra zaključava vrata. Ona mi šiške uza zid i počne me poljubiti, a onda ona počne smijati. "Fuck, mislio sam da sam bio idući u umrijeti", kaže ona. 

"Ja znam, mislio sam isto", kažem. "Dakle, jeste li uživati u okusu vašeg brata sperma?" 

"Da, ja sam", rekla odgovora. 

Izrađujemo-out za desetak minuta, kada smo započeli tuš. Oboje smo pomoći oprati jedni druge i onda sam odlučio da zajebavati joj ponovno. Ja bi brzo i teško poteza i ona uživa svaki zalogaj od njega. I onda osjećam potrebu da se sperma. 

"Aaaahh Fuck! Da! Bridget, ja sam cumming!" Ja uzviknuti. Ona počinje stenjati i ona oslobađa svoj orgazam. "Ah, sranje! Fuck Da, ja sam cumming previše Bobby! Awww, oohh!"ona viče. Došli smo zajedno i ja sam biljka brzo nego strastveni poljubac na usnama. Oglasi za seks besplatno Mi smo dobili novi par odjeću i šapat "Laku noć", da jedni druge. Pao sam na krevetu i bila sam pomalo ogorčena vratiti gore. 

Spavanje na kraju me obuzima. 

Нема коментара:

Постави коментар